Pazarlama haberleri sayfasında Pazarlama hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 30322 Pazarlama haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Dijital reklam ve pazarlama sektörünün önde gelen endüstri birliği olan IAB Europe, Avrupa'daki dijital reklamcılık pazarının %11,1'lik güçlü bir büyüme göstererek 96,9 milyar Avro ile tüm zamanların en yüksek pazar değerine ulaştığını ortaya koyan 2023 AdEx Benchmark Raporu'nu yayınladı.
#Dijital ReklamReklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#PazarlamaYılın en etkin 50 CMO’su araştırması sonuçlandı. 800’den fazla şirkette pazarlama alanındaki yöneticilerin etki ve yetkinlikleri değerlendirilerek hazırlanan listede yer alan liderlerin yüzde 54’ünü kadınlar oluşturdu. Pazarlama alanında sayıları her yıl artan kadın liderlerin oranı geçen yıl yüzde 46’ydı.
#PazarlamaTarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Osmaniye’de Tarım Sektörü Temsilcileri Toplantısı’nda açıklamalarda bulundu. Kirişci, “2001 yılında kriz yaşandığında dünyada kriz yoktu, Türkiye'de kriz vardı. Şimdi dünyada kriz var. Türkiye'de de enflasyon yüksek olmasına rağmen ülkede üretim, tedarik ve pazarlamaya ilgili en ufak problem söz konusu değil. Raflarda herhangi bir ürünün yokluğu söz konusu değil” dedi.
#Vahit KirişçiPazarlama sektöründe 20 yıllık tecrübeye sahip Lale Yumrukçal ve üçüncü kuşak sanayici olan eşi Kaan Yumrukçal, organize sanayi bölgesini dijitale taşıdı. 1 yıl önce kurulan sanayiplatformu.com, üretici firmalarla tedarikçileri bir araya getiriyor. Üreticiler istedikleri ürüne ulaşmak için zaman ve kaynak tasarrufu sağlarken, tedarikçi firmaların da iş hacmi büyüyor. Girişimcilerin hedefi global ölçekte bir pazarlama ağı yaratmak.
#PazarlamaPazarlama dinamik ve sürekli değişen bir alandır. En iyi dijital pazarlama stratejileri, günün tüketici ve teknoloji trendleriyle birlikte değişiyor. Bu nedenle her şirketin iyi planlanmış ve iyi tanımlanmış kilometre taşları ve hedefleri olan iyi bir pazarlama stratejisine ihtiyacı vardır. İşte, pazarlama stratejileri hakkında tüm detayları derledik.
#PazarlamaTürkiye'deki firmaların 2010'da 83,3 milyar lira olan pazarlama, satış ve dağıtım giderleri, 2019 yılında 327,4 milyar lira olarak kayıtlara geçti. Firmaların 2010-2019 döneminde toplam "pazarlama, satış ve dağıtım giderleri" yaklaşık 1,8 trilyon lira oldu.
#ŞirketCOVID-19 salgını sürecinde belirsizlik hepimizi çok zorluyor ve yoruyor. Bilinmezliğe olan bu yolculuk, elbette pazarlama ve iletişim sektörünü de derinden etkiliyor. Birçok kurum 2019 yılının son çeyreğinde hazırladığı stratejik iletişim planını hızlıca revize etmek durumunda kaldı. 2020 yılı yaz ayları için planlanan kampanyalar, projeler rafa kalktı. Bunun yerine daha çok fayda odaklı iletişim faaliyetlerine ağırlık verildi.
#PazarlamaDeloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği ‘Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye’de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun ikincisini yayımladı. Hazırlanan “Küresel Covid-19 Salgını’nın Türkiye’de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu”na göre, uzaktan eğitim, ulusal market zincirleri ve hobi kategorilerinde yaşanan pozitif eğilim devam ediyor. Özel bankaların, risk algısının yüksek olduğu bu dönemde tedbirli davranmayı seçmesi talebi kamu bankalarına yöneltirken; otomobil kategorisinde talepteki canlanmaya dair ilk işaretler gelmeye başladı.
#TeknolojiBüyük markalar, geride bıraktığımız 2018 yılının değerlendirmesini yapmaya ve yeni yıl hedeflerini belirlemeye başladı. Peki, reklam ve pazarlama stratejilerinin havalarda uçuştuğu bu dönemde, toplantı odalarında en çok neyin konuşulduğunu merak ediyor musunuz? Gelin hep birlikte öğrenelim…
#İnternet2019'a sayılı günler kala pazarlama konusunda yeni trenler ve 2018’de yapılan çalışmalar masaya yatırılıyor. Ne yaptık ne elde ettik değerlendirmeleri bir yana, 2019 yılı pazarlama trendleri ne olacak sorusu da kafaları meşgul ediyor. Bunu görmek aslında o kadar da zor değil. Neden mi? Çünkü globalde yapılan pek çok araştırma aslında 2019 pazarlama trendlerini belirledi bile. Bize bunlara uyum sağlamak kalıyor. Peki 2019 yılında dijital pazarlama yollarımız neler olacak.
#PazarlamaSon zamanlarda pazarlama sektöründe sıklıkla karşılaştığımız yeni bir terimden bahsedebiliriz. Genç, dinamik ve yaratıcı ekibiyle kollarını bu iş için sıvayan OtherWorkers ekibinin kurucu ortaklarından Yeşim Gürsucu ile “hikayeleştirme” üzerine söyleştik.
#ÜniversiteŞasiye yazılan mesajlar arasında, “Fenerbahçe’ye yakışır”, “En büyük Fenerbahçe” ifadelerinin yanı sıra Jose Mourinho’ya ithafen “The special one (özel biri)” yazısı dikkat çekti. Son teknoloji ürünü olan ve futbolcuların rahatlığı için her türlü konforun bulunduğu kurşun geçirmez otobüste, Atatürk çıkartmasının yanı sıra 28 şampiyonluğa gönderme yapılan dev boyutta bir ‘28’ rakamı yer alıyor.
#Fenerbahçeİnsanın bütün dünyanın dikkatini çekip meraklı bakışlarını üzerinde toplaması için gösteri dünyasının bir mensubu olmasına gerek yok. Hiç umulmadık alanlarda meslek edinenler bile günün birinde milyonların dikkatini çekip "ünlü" olabiliyor. Dünya sahnesinde ön plana çıkabiliyor.
#Jonathan ThompsonSalomon Cappadocia Ultra Trail’de dereceye girenler belli olurken parkur rekorları kırıldı. Olağanüstü doğal güzellikleri ve emsalsiz tarihi ile UNESCO Dünya Mirası listesinde yer alan Kapadokya'nın tepelerinde ve vadilerinde gerçekleşen Salomon Cappadocia Ultra Trail’e, 73 ülkeden 2 bin 395 patika koşucusu katıldı.
#Salomon Cappadocia Ultra Trail2018’deki muhteşem kraliyet düğününden beri dünya basının gözleri sürekli Prens Harry ve eşi Meghan Markle’ın üzerinden ayrılmadı. İngiliz kraliyet ailesinin neredeyse tüm üyeleriyle kavgalı olan ve dört yıl önce ABD’ye yerleşen çiften yeni haber geldi…
#Prens HarryKaan Yıldırım kimdir sorusu, hayatı ve biyografisi hakkında bilgi edinmek isteyen pek çok kişi tarafından merak ediliyor. Kaan Yıldırım, Türk televizyon ve sinema oyuncusudur. 2013 yılında oyunculuk kariyerine başlamış, birçok popüler dizide ve filmde rol almıştır. Özellikle “Ulan İstanbul” dizisindeki performansıyla tanınmaktadır. Eğitimini İngiltere’de tamamladıktan sonra Türkiye’de oyunculuk eğitimi aldı ve sektörde hızla yükseldi. Peki, Kaan Yıldırım kimdir, nereli, kaç yaşında? İşte, o isim hakkında detaylı biyografi bilgileri.
#Kaan YıldırımOlağanüstü doğal güzellikleri ve emsalsiz tarihi ile UNESCO Dünya Mirası listesinde yer alan Kapadokya'nın tepelerinde ve vadilerinde gerçekleşecek Salomon Cappadocia Ultra Trail’e, 73 ülkeden 2 bin 395 sporcu katılacak.
#Salomon Cappadocia Ultra TrailSon zamanlarda elektrolitler, sağlık ve spor dünyasında sıkça konuşulmaya başlandı. Mide rahatsızlıkları veya yoğun spor sonrası sıvı kaybı yaşayanlar için popüler hale gelen elektrolit takviyeleri, sosyal medya fenomenleri tarafından da tanıtılıyor. Ancak, bu ürünlerin ne zaman ve nasıl kullanılması gerektiği konusunda dikkatli olunması gerekiyor. Uzmanlar, elektrolit alımının bireylerin ihtiyaçlarına göre ayarlanması gerektiğini ve gereksiz takviyelerin sağlığa zarar verebileceğini belirtiyor. Peki elektrolitler ne sıklıkla nasıl kullanılmalı? Elektrolit seviyelerini dengelen doğal ürünler de var mı? Diyetisyen Melis Gülbaş ile mercek altına aldık.
#SağlıkMilli Eğitim Bakanlığınca (MEB) yapılan yeni düzenlemeyle bilişim teknolojilerinden müziğe, spordan kişisel gelişim kurslarına kadar pek çok alanda eğitimlerin verildiği halk eğitimi merkezleri ile olgunlaşma enstitülerine kurs başvuruları elektronik ortama taşındı. Kurslara katılmak isteyenler başvurularını, "e-yaygin.meb.gov.tr" adresi üzerinden yapabilecek.
#Milli Eğitim BakanlığıDünyada kadınlar tarım iş gücünün %43'ünü oluşturuyor ve gıda üretiminin yarısından fazlasında çalışıyor. Türkiye’de de tarım sektöründe çalışan 4 milyon 773 bin kişinin yüzde 41,86’sı kadınlardan oluşuyor. Kadın çiftçilerin tarım sektöründeki rolü, üretimden tedarik zincirine, kırsal kalkınmadan aile refahına kadar her alanda hayati bir öneme sahip. Kadınlar bir nevi tarım sektörünün bel kemiğini oluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikCiro büyümesi bakımından faaliyet gösterilen 48 ülke arasında birinci durumdaki Amare Türkiye, yıl sonunda yüzde 50 büyüme hedefliyor. Gıda takviyesi sektörünün önemli oyuncularından Amare’nin Global Yönetim Kurulu ve Stratejiden Sorumlu Başkanı David Chung ile ‘Yeniden Doğuş’ stratejilerini ve şirketin hedeflerini konuştuk.
#Sponsorlu İçerikGaranti BBVA, kadının güçlenmesi, ekonomide daha fazla söz alması, toplumda ve iş hayatında adil ve eşit fırsatlara sahip olmasına büyük önem veriyor. Sürdürülebilirlik stratejisinin odaklarından birisi olan ‘kapsayıcı büyümeye’ yönelik çalışmaları doğrultusunda da 2006’dan bu yana kesintisiz sürdürdüğü, Türkiye’de ilk ve öncü olduğu Kadın Girişimci Programı’yla kadın girişimcilerin işletmelerinin sürdürülebilir olmasının yanında, onların gelişmesi ve güçlenmesine katkı sağlıyor.
#Sponsorlu İçerikHyundai, İzmit fabrikasındaki atık kablolarını Deniz Sağdıç ile bir birlikte sanat eserine dönüştürdü. Deniz Sağdıç imzalı eser, IONIQ 5’ in elektrikli ve sürdürülebilir dünyasından ilham alıyor. “Sanatın Sürdürülebilirliği: IONIQ 5”, Deniz Sağdıç’ın bugüne kadar hayata geçirdiği en büyük eser.
#Sponsorlu İçerik‘Bir şirketi en iyi çalışanı anlatır’ dedik, sözü onlara verdik...Sodexo Avantaj’dan bir HR-tech markasına dönüşen Pluxee’nin dört çalışanı; iş ortamını, ne umduğunu-ne bulduğunu, bir günlük mesaisini anlattı. Yaptığımız röportajlarda şirketteki güçlü iletişim, işbirliği kültürünün günlük mesaiye yansıması, yan haklara verilen önem gibi başlıklar öne çıkarken ana duygunun güven ve değer görmek olduğunu gördük.
#Hürriyet İKGirişimcilik ekosisteminin büyümesi için faaliyetlerini hızlandıran Startep Türkiye, bireysel ve kurumsal verimliliği artırmak için kolları sıvadı. Potansiyelini keşfetme ve en üst seviyeye çıkarma hedefindeki çalışanlar ve kurumlar için insan ve kültür alanında geliştirdiği yeni modeli Girişimci İK Programı’nı başlattı.
#Hürriyet İK