Önümüzdeki yıl bünyesindeki tüm markalar kapsamında yurtiçi ve yurtdışında toplam 250 mağaza açmayı hedeflediklerini belirten Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, “Artık yurtiçi ve yurtdışında ‘Uyku Dünyası’ markası olarak büyüyeceğiz. Hem ürün hem de hizmet tarafında globalleşme önceliğimiz” dedi.
#YataşYurtdışında yaşadıkları zorluklardan yola çıkan 2 girişimci ev kiralama sektörüne girdi. İlk yurtdışı açılımını İstanbul’da yapan Blueground, geçen ay itibarıyla Londra, Paris ve Seattle’a açıldı. Bugün 12 şehirde kurumsal şirketlere ve bireysel kullanıcılara bir aydan başlayan sürelerle eşyalı konut kiralama hizmeti sunan şirket, 50 şehirde 50 bin daireye ulaşmayı hedefliyor.
#GazetehaberleriTemelleri 1954 yılında Çorum’da atılan Alapala Grup, 65 yılda 100’den fazla ülkede 600’den fazla anahtar teslimi un fabrikaları kurdu, dünyanın birçok ülkesine makine ihracatı gerçekleştirdi. Geçen yıl 388 milyon lira ciroya ulaşan Alapala Grup, hem tesis kurulumu hem de makine ve yedek parça satışıyla 5 yılda 2 kat büyüme hedefliyor.
#GazetehaberleriTürkiye'de ihracatın lokomotiflerinden olan mobilya sektörü 6-11 Kasım tarihleri arasında CNR Expo Yeşilköy'de bir araya geldi. Yabancı ilgisinin yoğun olduğu ve 85 ülkeden ziyaretçilerle VIP alım heyetlerinin ağırlandığı fuarın iş hacmi 1 milyar doların üzerine çıktı.
#Mobilya FuarıMobilye sektöründe 40 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren Yataş Grup, yeni markası Divanev’i tanıttı. İlk mağazası gelecek Mart ayında açılması planlanan markanın, 5 yıl içinde Türkiye'nin ilk 5 markası arasında yer alması planlanıyor.
#Nuri ÖztaşkınTicaret Bakan Yardımcısı Fatih Metin:“Yaklaşık 200 milyar dolar mobilya sektörünün dış ticaret hacminin olduğu bir yerde, ABD’nin 45 milyar dolar ithalat yaptığı bir yerde biz yokuz. Olmaz. Benim Türk ihracatçım, mobilyacım ABD’de olmak zorunda. O nedenle sizin bizi zorlamanız lazım. Dış pazarlarda daha fazla söz sahibi olmamız lazım. Mobilya sektöründen çok beklentimiz var. Gelin Amerika’da bir Türkiye Ticaret Merkezleri açalım mobilyacılarımıza.” açıklamalarında bulundu.
#Fatih MetinTürkiye'de ihracatın lokomotiflerinden olan mobilya sektörü Yeşilköy'de buluştu. 6-11 Kasım tarihleri arasında CNR EXPO Yeşilköy'de düzenlenen ve 85 ülkeden 90 bine yakın alıcıyı ağırlayan İstanbul Mobilya Fuarı'nda 6 gün boyunca 1 milyar dolarlık iş hacmi hedefleniyor. Fuarın yaratacağı etki ile sektörün yılsonu ihracat hedefi ise 3 milyar dolar olarak belirlendi.
#Mobilya FuarıMOSDER Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Öztaşkın: "Fuarımızda hedef olarak belirlediğimiz 1 milyar dolarlık iş hacmine ulaşarak, yılın ilk yarısında 5,8 oranında küçülen mobilya sektörüne önemli bir katkı sağlayacağımıza inanıyoruz. Fuarımızda hedef olarak belirlediğimiz 1 milyar dolarlık iş hacmine ulaşarak, yılın ilk yarısında 5,8 oranında küçülen mobilya sektörüne önemli bir katkı sağlayacağımıza inanıyoruz." açıklamalarında bulundu.
#Furniture İstanbulTürk mobilya endüstrisinin önde gelen şirketlerinden Yataş, 2012’de başladığı atılım sürecinin ilk 5 yılını tamamladı. Şirket bu dönemde cirosunu 188 milyon TL’den 502 milyon TL’ye çıkardı. İkinci 5 yıllık dönüşüm planını uygulamaya başladıklarını anlatan Yataş Genel Müdür Nevzat Yıldız, “2021’de hedef 2 milyar lira ciro” dedi.
#GazetehaberleriTÜRKİYE Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER) Başkanı Nuri Öztaşkın, son yıllarda yılsonu hedeflerini istenilen seviyeye getiremeyen mobilya sektörünün yüzde 18’den yüzde 8’e çekilen KDV düzenlemesi sayesinde satışlarını arttırdığını söyledi. Düzenleme sayesinde son 4 ayda mobilya markaların cirolarını yüzde 30-70 arttırdığını söyleyen Öztaşkın, “Sektörün yüzde 80’ini oluşturan markalı mobilya satıcıları, satış rakamlarından çok memnun” dedi.
#MOSDEREnza Home ve Yataş Bedding markaları ile, son yıllarda büyük bir başarıya imza atan Yataş Grup, 2017 yılı ilk çeyreğinde 2016 yılına göre yüzde 61 büyüdü. Yılsonuna kadar 130 yeni satış noktası açmayı planladıklarını söyleyen Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, Kayseri’deki fabrikalarına yaptıkları ileri teknoloji makine yatırımı ile 52 saniyede bir yatak üreteceklerini açıkladı.
#Enza Home