Capital ve Ekonomist dergilerinin öncülüğünde, Vodafone Business sponsorluğunda düzenlenen CEO Club Online Summit, iş dünyasını buluşturmaya devam ediyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin zirve kapsamında, "Hayatımızda artık 'yeni normal' diye bir kavram var. İçinde bulunduğumuz yeni dönemde tüketim alışkanlarımız da değişti. Hem kullandığımız ürünlerde hem de satın aldığımız kanallarda değişim gözlemliyoruz" dedi.
#VodafoneMMA Türkiye, 2016 Mobil Reklam Harcama Araştırma raporu verilerini açıkladı. Nielsen Türkiye tarafından gerçekleştirilen MMA Türkiye araştırmasına göre, 2016 yılında önde gelen mobil mecralara yapılan reklam yatırımları 122 Milyon TL düzeyinde olurken; bu yatırımlar karşılığında toplam 22,3 Milyar reklam gösterimi gerçekleşti.
#Reklam"Kuru bakliyatta 1,5 milyar dolarlık ihracat yapabiliriz" Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Reis: "Ekim alanlarını artırıp, birkaç yıl içerisinde 2 milyon tona çıkartarak, 1,5 milyar doların üzerinde ihracat yapabiliriz" - "Her ülkenin kendi topraklarında, stratejik olan ürünlerinde, iç tüketimini karşılayacak kadar tarım üretimi yapması zorunludur" - Reis Gıda Yönetim Kurulu Üyesi Yorgun: - "Obezite mücadelemizden dolayı, birçok kurum ve kuruluş tarafından ödüllendirildik ve bundan büyük mutluluk duymaktayız" dedi.
#KuruDanimarkalı ses ve görüntü sistemleri üreticisi Bang&Olufsen’in (B&O) CEO’su Kalle Hvidt Nielsen, ses ve görüntü sistemlerinde dünya lideri olmayı hedeflediklerini belirterek, “Louis Vuitton, Cartier ya da Gucci gibi lüks markalarla ev elektroniği arasında köprü kuruyoruz. Bu da hayat kalitesiyle teknolojiyi birleştiren bir marka olmamızı sağlıyor” dedi.
Danimarkalı biyolog Thomas Nielsen Letonya’dan 24 Nisan’da başladığı Avrupa gezisini geçen gün İstanbul’a gelerek tamamladı. Beş bin kilometrelik yolun üç bin kilometresini yürüyerek kat eden Nielsen, dokuz ülkeyi gezerek Türkiye’ye geldi.
Yıllardır erkek şampuanı denildiğinde akla ilk gelen marka olan Clear, zaman içinde portföyünü genişletip hem erkeklerin hem de kadınların severek tercih ettiği bir saç ve saç derisi bakım markası oldu. Clear, güçlü saç derisi ve kepeksiz saçların özgüvenle bağlantısına inanarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Clear, tüketicilerini kepeksiz saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerik