MediaMarkt’ın’ın Yöntem Research ile gerçekleştirdiği ‘Anneler ne ister’ araştırmasının sonuçlarına göre Anneler Günü’nde 3 anneden ikisi teknolojik ürün istiyor. Anneler günlük ihtiyaçlarına yönelik hediyeler talep ederken çiçek, parfüm ve takı ise beklenen hediyeler arasında son sıralarda yer aldı.
#MediamarktSanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank "Küçük ev aletleri alanında şu anda Türkiye'de üretimi olmayan ekipmanların, parçaların yerlileştirilmesi hem de markalarımızın güçlenmesi için elimizden gelen desteği vermeye devam edeceğiz" dedi.
#Mustafa Varank“Black Friday” rüzgarı dijital pazarlama dünyasını da etkisi altına aldı. Bu yolla kampanya geliştiren markalar, satışlarını geçen yıla oranla ikiye katladı. Bu kapsamda Related Digital, Black Friday’e ilişkin çarpıcı veriler açıkladı. Yayınlanan ilgili araştırmaya göre, bu yıl kampanyalarla ilgili 92 milyon e-posta gönderildi, bu sayı geçtiğimiz yıl 65 milyondu. Bu yıl satın alınan ürün sayısında da yüzde 45’lik artış yaşandı. Geçen yıl 1 milyon 564 bin olan satılan ürün sayısı, bu yıl 2 milyon 265 bine ulaştı. Markaların cirolarını en fazla etkileyen ürünler “giyim ve kozmetik” kategorisinde yer alırken, kullanıcıların büyük bir çoğunluğu sipariş için 00:00-01:00 saat aralığını bekledi.
#Black FridayBugün 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü. Kadınların mücadele günü. Duygu Asena da bu mücadelenin kah-ramanlarından biriydi. Hiç yılmadan ölünceye kadar kadınların hakları için, eşitlik için mücadele etti. Rahşan Gülşan, Duygu Asena’nın anısına Sıla’nın metnini yazdığı bir video çekti. Sıla’yı yakalamışken sordum...
#YazarBosch, Siemens, Profilo ve Gaggenau markalarıyla bilinen Türk beyaz eşya şirketlerinden BSH Ev Aletleri'nin CEO'su Norbert Klein, “2011 sonu itibarıyla BSH Türkiye'nin bölgesel sorumluluk alanı, Türkiye ve Orta Asya'ya, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Yakın Doğu bölgelerinin eklenmesiyle toplam 30 ülkeye ulaştı” dedi.
EROL Bilecik, 1989’da kurdukları Index Bligisayar Sistemleri A.Ş.’nin 1999 yılında 150 milyon dolarlık ciroya ulaşması sonrasında geleceğe daha güçlü yürümek amacıyla yabancı ortağa kapıyı açmaya karar vermişti.
GEÇEN yıl toplamda 18 milyar TL’lik satış hacmini yakalayan beyaz eşya üreticileri, bu yıl rengarenk tasarımlarla yüzde 10 büyüme hedefliyor. Blue jean kumaşıyla kaplı buzdolapları, Çingene pembesi fırınlar, Mini Cooper kırmızısı bulaşık makineleri, fıstık yeşili çamaşır makineleri bu yıl mutfak ve banyo dolaplarıyla bütünleşiyor.
Küçük ev aletlerinin tasarımları teknolojinin de etkisiyle hızla değişiyor. Artık aletler pek çok işi birden hallediyor. Yeni ürünler bir yandan tasarımları için mobilyalardan ilham alırken, diğer yandan mobilyaların formlarını da yeniliyor. Ev aletlerindeki tasarımsal değişimi ve bunun dekorasyona etkilerini tasarımcılarla konuştuk.
Türk girişimci tarafından kurulan ’Exitcom’ adlı elektronik atık (e-atık) geri kazanım şirketi, Türkiye’de 2007’de 1090 ton bilişim atığı topladı. E-atık miktarı, 22 ton küçük ev aleti, 8 ton büyük beyaz eşya ve 1 ton da tüketici ekipmanıyla birlikte bir yılda 1121 tona ulaştı.
İkinci yaşını geride bırakan İstanbul Cevahir Alışveriş Merkezi, Mecidiyeköy’de açıldığı günden beri gelişmeyi sürdürüyor. Bundan iki yıl evvel Avrupa’nın en büyük alışveriş merkezlerinden biri olarak dikkat çeken İstanbul Cevahir için en’lerin merkezi demek yanlış olmaz.
<B>700 </B>bin görme özürlü için özel beyaz eşya üretimini başlatan Arçelik'ten şimdi de, elektrik süpürgesi, tost makinesi, mutfak robotu gibi küçük ev aletleri üretmesi isteniyor. Eğer Arçelik bunu yaparsa, dünyada görme özürlüler için küçük ev aleti üreten tek firma olacak.