Macera merakı çocukluk yıllarında başladı, yetişkinlikte de devam etti. Kendisi gibi maceracılar için hazırladığı çılgın proje, ilk günden itibaren büyük heyecan yarattı. Peki şimdi ne olacak? Hazine sandıklarını bulmak isteyenler ne yapacak?
#HazineJulia Koch, ABD’nin Iowa eyaletinde çiftçilikten gelen bir ailenin kızı olarak doğduğunda bir gün ülkenin en zengin, dünyanın da ikinci zengin kadını olmayı hayal ediyor muydu bilinmez. Ama etmediyse bile durum bu… 61 yaşındaki sosyetik isim hayatını, dünyada sayısız kişinin hayallerini süsleyen bir servete ve şöhrete sahip olarak geçirdi...
#Julia KochStiliyle sosyal medya fenomenleri arasına katılan Burcu Tandoğan, takipçilerinin gözünde “son derece enerjik, samimi ve doğal” biri. Zaten bu özelliklerini de tarzına fazlasıyla yansıtıyor. Saçlarına fön çektirmeyi pek tercih etmeyen, makyajı varla yok arası yapan, bir jean bir tişörtle de stil sahibi olunabileceğini savunan Tandoğan’a göre işin sırrı “biraz cesaret”... Yeni nesil fenomen, Hello! dergisine konuştu.
#Burcu TandoğanBir yarışma programında birlikte jüri üyeliği yaptılar. İş arkadaşlığı önce dostluğa, sonra da ortaklığa dönüştü. Gül Gölge Saygı ve Ayşe Brav güçlerini birleştirerek bir moda markası yarattı. Case Study’nin modayı takip eden ama moda kurbanı olmayan, beyaz gömlek seven, stil sahibi kadınların markası olsun istiyorlar.
#Ayşe BravTürkbükü’nün simgesi Shipahoy topu atarken...Scorpio’s’ta müşterilerin yüzde 75’i Türkse...İzmirli tatilseverler Alaçatı’da hırpalanıp...Anomera’da kendini evinde hissediyorsa...Müzisyeni, DJ’i, Türkiye’nin gündeminden, yasağından kaçıp soluğu orada alıyorsa... Bütün Ege’ye düşen toplam güneş ışığının yarısını tek başına tüketen milli bronzumuz Eda Taşpınar... Onun bile Instagram hesabını Bodrum, Çeşme yerine, Alamagou, Ftelia pozları doldurmuşsa... Artık iş işten geçmiş, Ali Ağaoğlu için bir reklam çekme vaktidir: Ben yüzdüm, oldu: Maykonos! Şimdi Yunanlar düşünsün.
#MykonosDenim denim olalı hiç böyle bir hal almadı. İlkin Çökmez, İsmail Demir ve Yusuf Kayı adındaki üç tasarımcı güçlerini birleştirdi ve denimi laboratuvara soktu. Eskittiler, yıprattılar, boya sıçrattılar, pas lekeleri bulaştırdılar. Tasarımlarda geometrik ve asimetrik detaylar kullandılar. Denim kumaşına farklı bir kimlik kazandırdılar. 30 parçalık koleksiyonun yarısı salaş kokteyl elbisesi diğer yarısıysa marjinal sokak kıyafeti
Çocuk yaşta moda tutkusu başlayan, 17 yaşında İtalya’nın Voghera kasabasından Paris’e gitme cesaretini gösteren Valentino, değeri milyar dolarlarla ölçülen dünyanın en lüks markalarından birini yarattı. Moda ilahı olarak anılan Roma’nın en ünlü isimlerinden Valentino, son defileyle modaya veda etti.