Pek çok değişik ürün ve hizmet konusunda yapılacak olan reklamlar günümüzde dijital dünyaya taşınmıştır. Bu reklamların etkili olarak insanlara ulaştırılması da büyük önem taşımaktadır. Bu anlamda dijital pazarlama kavramı ortaya çıkmaktadır. Son yıllarda dijital pazarlama uzmanlarının ne iş yaptığı ve ne anlama geldiği hakkında pek çok araştırılma yapılmaktadır. Peki dijital pazarlama nedir? Ne iş yapar? Dijital pazarlama nasıl öğrenilir? Sizlere dijital pazarlama hakkında merak edilenleri detaylıca derledik.
#Dijital PazarlamaTürkiye’nin ilk online pazaryeri GittiGidiyor, bilişim alanındaki eğitim projelerine bir yenisini daha ekledi. ‘Genç Dönüşüm Akademisi’ ile geleceğin bilişim teknolojileri alanında geleceğin uzmanlarını yetiştiren GittiGidiyor aynı zamanda yeni mezun ve üniversite son sınıf öğrencisi gençlere kariyer fırsatı da sunuyor.
#GittigidiyorDijital pazarlama, son zamanlarda çok daha güçlü bir şekilde hayatımızda yer edinmeye başladı. Bu kavramla birlikte ticaretteki rekabet sanal ortama taşındı. Dijital pazarlamaya ayak uydurabilmek için gerek kurumsal gerekse bireysel ihtiyaçlar çerçevesinde birçok teknik geliştirildi. Peki dijital pazarlama için hangi teknikler uygulanıyor? Yeni başlayanlara rehber olması niyetiyle hazırladığım bu yazıyı okuyarak teknikler hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
#HürriyetGünümüzde çoğu insan için kazançlı bir kariyer seçeneği ve yaşam tarzı gibi görünen Influencer olmak, birçok kişinin hedefleri arasında yerini alıyor. Bunun yanında bir etkileyicinin sosyal medya profilinin, tüm pırıltısı ve çekiciliğinin arkasında ise, Murat Can Ünverdi’ye göre; çok çalışmak, çok çalışmak ve yine çok çalışmak ile sabırlı olmak var.
#InfluencerDoğru hazırlanan bir içerik stratejisi, marka kimliğini güçlendirmek, müşterilerde güven yaratmak, uzmanlığı ortaya koymak gibi konuların yanında pazarlama ve satış çalışmalarında da önemli rol oynuyor. Medialogy, işletmelerin daha hedefli hareket edebilmeleri için ideal içerik stratejisi hazırlama konusunda bilinmesi gerekenleri paylaştı.
#AraştırmaTürkiye’de ve dünyada dijital pazarlama stratejilerine yatırma yapan firmalar en çok hangi alana rağbet ediyor? Türkiye’de birçok kurum, sesli aramanın (Voice Search) dijital pazarlama ve satış alanında kurumuna kattığı değerin farkında değil. Yurtdışında sesli arama neden bu kadar yaygın? Alya İletişim Danışmanlığı Ajans Başkanı Firuze Kaymaz, 2020 dijital pazarlama trendlerini paylaştı.
#Alya İletişimBoğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tarafından, Türkiye İş Bankası platin sponsorluğunda düzenlenecek Content Marketing Summit, 12 Nisan’da Albert Long Hall’de iş dünyası profesyonelleriyle sektörün ileri gelenlerini buluşturacak.
#ÜniversiteIAB Türkiye’nin dijital sektördeki insan kaynağı açığının giderilmesine katkı sağlamak amacıyla tasarladığı ve 2012 yılından bu yana düzenlenen “Dijital Pazarlama İletişimi Sertifika Programı” Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi (BÜYEM) işbirliği ile sekizinci kez gerçekleştirilecek.
#SertifikaVideo içerik pazarlaması son yıllarda giderek yükselen bir trend haline gelmiş durumda. Bilinirliği artırmanın ve markalar için yeni müşteri kazanmanın en kolay yollarından olan video pazarlama şu an en önemli pazarlama araçlarında ilk sıralarda yer alıyor.
#Video PazarlamaSEOzeo ekibinin bu yıl üçüncüsünü düzenlediği SEOzone etkinliği 27 ile 29 Kasım tarihleri arasında gerçekleşti. Türkiye'de içerik pazarlaması konusunda ilk etkinlik olan Contentzone adlı ikinci oturumda ise dünyaca ünlü isimler arasında yer alan Marcus Tandler, Cosmin Negrescu, Mark Thomas gibi konuşmacılar yer aldı.
#SEOİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10’uncu kez düzenlendi. UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama iletişimi sektörü için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor.
#Unichallenge+İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 6 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 12-23 Haziran tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde katılımcılarıyla tekrar fiziksel olarak buluştu.
#AkbankHerkese uygun bir meslek vardır. Önemli olan doğru mesleği seçmektir. Reklamcılık da son yılların en gözde meslekleri arasında yer alıyor. Reklamcılık bölümü nedir? Tüm ayrıntıları sizler için derledik.
#Reklamcılık Bölümü Nedir?