Hepsiburada müşterilerine kendi çevrelerine ürün tavsiyesinde bulunarak gelir elde etme imkanı sunduğu “Link Gelir” programı ile Türkiye’de tavsiye ekonomisini büyütecek. Hedef 2024 içinde programa katılanlara toplamda 1 milyar TL kazandırmak.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’nin dört bir yanından işini büyütmek ve dijitalleştirmek isteyenlere anahtar teslim e-ticaret çözümleri sunan Hepsiburada, "Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları"nın son durağı İstanbul oldu. İzmir, Ankara ve İstanbul’da gerçekleşen buluşmalarda e-ticaretle işini büyütmek isteyen 4 bin KOBİ, Hepsiburada İş Ortağım programıyla sunulan çözümlerle buluştu.
#Sponsorlu İçerikHepsiburada müşterilerine kendi çevrelerine ürün tavsiyesinde bulunarak gelir elde etme imkanı sunduğu “Link Gelir” programı ile Türkiye’de tavsiye ekonomisini büyütecek. Hedef 2024 içinde programa katılanlara toplamda 1 milyar TL kazandırmak.
#Sponsorlu İçerikGeçen yıl yüzde 104 büyüme kaydettiklerini belirten Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, 360 derece çözümler için yeni anlaşmalar yaptıklarını belirtti. Gökçetekin, “Büyük TV’ler, buzdolapları sipariş ediliyor. Bunlar için vinç şirketiyle anlaştık. Kargo vinçle teslim ediliyor” dedi. Gökçetekin, e-ticaret yasasının şimdiden piyasadaki yerlilerin işlerine katkı yarattığını da vurguladı.
#Hepsiburada CEODünyanın dört bir yanından girişimleri ve yatırımcıları bir araya getiren Take Off İstanbul Girişim Zirvesi sona erdi. Lütfi Kırdar Kongre Merkezinde düzenlenen, ülkemizin yüksek teknoloji firmalarından değerli girişimlerine, uluslararası girişim merkezlerinden teknoparklara varan geniş bir partner ağına sahip olan zirve, girişim ekosisteminin büyük oyuncularını bir araya getirerek girişimciler için bir iş birliği zemini oluşturdu. İki gün süren ve 43 ülkeden 1252 girişimin başvuru yaptığı zirvede toplam 200 yerli ve yabancı girişim yer aldı. Azerbaycan ve Katar’ın ülke pavilyonlarının yer aldığı, 100'den fazla yatırımcının katıldığı zirve ziyaretçilerine de girişimci, paydaş ve sponsorların stantlarında farklı ürünleri deneyimleme, ilham veren konuşmacıları dinleme ve birçok önemli isimle tanışma şansı sundu.
#TEKNOFEST2016 yılında Efsane Kasım’ı Türkiye’ye getiren Hepsiburada, Kasım’da hem müşterilere hem de KOBİ’lere kazandıracak planlarını açıkladı.Hepsiburada, 1 Kasım itibarıyla yapacağı kampanyalarla, ihtiyaçlarını karşılamak isteyenlere sunacağı uygun fiyat ve ödeme çözümleriyle hem müşterilerinin cebini rahatlatacak hem de ülke ekonomisine katkı sunacak.
#Sponsorlu İçerikHepsiburada’nın toplam satış hacminin yılın ilk çeyreğinde bir önceki döneme göre yüzde 78 artarak 14.8 milyar TL’ye ulaştığını belirten Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, şirketin önümüzdeki dönemde müşteri sadakatine, teslimata, dijital ödeme sistemine ve kârlı ve sürdürülebilir büyümeye odaklanacağını söyledi.
#HepsiburadaE-ticaret şirketi Hepsiburada sürdürülebilirlik raporunu yayınladı. Raporda Hepsiburada’nın çeşitli alanlardaki faaliyetlerine dair çalışmalar paylaşılırken Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Teknolojinin gücünü yapıcı şekilde kullanmaya devam edeceğiz” dedi.
#Hepsiburada6 Şubat depreminden bu yana binlerce personelle bölgeye odaklandıklarını söyleyen Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Bir iki ay değil biz orada yıllarca kalmak, değer yaratmak durumundayız. Bölgenin yaralarını mutlaka ve mutlaka ekonomik bir seferberlikle, istihdamla saracağız dedik ve kampanya başlattık. 10 bin tane girişimci yaratacağız. 10 bin tane KOBİ’ye destek vereceğiz. Bizim 10 bin esnafa yaratacağımız bu destek 120 bin kişilik istihdam sağlayacak. 500 bin kişinin geçimine katkı sağlayacak. Ayrıca kadın kooperatifleri ile iş birliği içinde 5 bin kadın girişimciye ulaşacağız. Bölgede 10 milyar liralık ticaret hacmi yaratacağız ve yaratmadan da bölgeden çıkmayacağız” dedi.
#Sponsorlu İçerik6 Şubat depreminden bu yana binlerce personelle bölgeye odaklandıklarını söyleyen Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Bir iki ay değil biz orada yıllarca kalmak, değer yaratmak durumundayız. Bölgenin yaralarını mutlaka ve mutlaka ekonomik bir seferberlikle, istihdamla saracağız dedik ve kampanya başlattık. 10 bin tane girişimci yaratacağız. 10 bin tane KOBİ’ye destek vereceğiz. Bizim 10 bin esnafa yaratacağımız bu destek 120 bin kişilik istihdam sağlayacak. 500 bin kişinin geçimine katkı sağlayacak. Ayrıca kadın kooperatifleri ile iş birliği içinde 5 bin kadın girişimciye ulaşacağız. Bölgede 10 milyar liralık ticaret hacmi yaratacağız ve yaratmadan da bölgeden çıkmayacağız” dedi.
#Sponsorlu-İcerik6 Şubat depreminden bu yana binlerce personelle bölgeye odaklandıklarını söyleyen Hepsiburada CEO’su Nilhan Onal Gökçetekin, “Bir iki ay değil biz orada yıllarca kalmak, değer yaratmak durumundayız. Bölgenin yaralarını mutlaka ve mutlaka ekonomik bir seferberlikle, istihdamla saracağız dedik ve kampanya başlattık. 10 bin tane girişimci yaratacağız. 10 bin tane KOBİ’ye destek vereceğiz. Bizim 10 bin esnafa yaratacağımız bu destek 120 bin kişilik istihdam sağlayacak. 500 bin kişinin geçimine katkı sağlayacak. Ayrıca kadın kooperatifleri ile işbirliği içinde 5 bin kadın girişimciye ulaşacağız. Bölgede 10 milyar liralık ticaret hacmi yaratacağız ve yaratmadan da bölgeden çıkmayacağız” dedi.
#DepremYılın üçüncü çeyreğinde yıllık yüzde 50, 2021’in 9 ayında ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 55 oranında büyüyen Hepsiburada, yıllık bazda ise satıcı sayısını yüzde 87, platformdaki ürün adedini yüzde 107 oranında artırdı. Şirket ayrıca üçüncü çeyrekteki siparişlerini yıllık yüzde 72 oranında artırarak bir çeyrekteki en yüksek sipariş sayısına ulaştı.
#E TicaretSanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, fonların Türkiye’ye ilgisi olduğunu görebildiklerini belirterek, “Hepsiburada ile olduğu gibi Türkiye’de bu alanda faaliyet gösteren bütün firmalarımızla da yakın ilişkide bulunmayı sürdüreceğiz ve şirketlerimizin değerini arttırarak onları birer global marka haline getireceğiz” ifadesini kullandı.
#Mustafa VarankDünya teknoloji devlerinin işlem gördüğü NASDAQ Borsası’nda kote olan ilk ve tek Türk şirketi Hepsiburada’nın toplam platform satışları 2021’in ilk altı ayında geçen yılın aynı dönemine göre %58,2 artarak 10,4 milyar TL’ye ulaştı.
#HepsiburadaE-ticaret şirketi Hepsiburada Nasdaq Borsası’nda halka açılarak dev teknoloji şirketleri arasındaki yerini aldı. Hepsiburada’nın halka arz hisse fiyatı 12 dolar ve buna göre açılış piyasa değerlemesi yaklaşık 4 milyar dolar düzeyinde olurken, halka arzdan elde edilen gelir 700 milyon doların üzerinde gerçekleşti.
#GazetehaberleriHepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, “Silikon Vadisi ile Kapalıçarşı kültürünü birleştiren; veri ile tecrübeyi harmanlayan ekibimizle, tüm paydaşlarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışıyoruz. Silikon Vadisi’nin veri, sistem, süreç, Kapalıçarşı’nın insanı ve pazarı anlama, tanıma kaslarını bünyemizde taşıyoruz” dedi. (Sponsorlu İçerik)
#Sefer LeventHepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, “Silikon Vadisi ile Kapalıçarşı kültürünü birleştiren; veri ile tecrübeyi harmanlayan ekibimizle, tüm paydaşlarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışıyoruz. Silikon Vadisi’nin veri, sistem, süreç, Kapalıçarşı’nın insanı ve pazarı anlama, tanıma kaslarını bünyemizde taşıyoruz” dedi. (Sponsorlu İçerik)
#HepsiburadaHepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, “Silikon Vadisi ile Kapalıçarşı kültürünü birleştiren; veri ile tecrübeyi harmanlayan ekibimizle, tüm paydaşlarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak için çalışıyoruz. Silikon Vadisi’nin veri, sistem, süreç, Kapalıçarşı’nın insanı ve pazarı anlama, tanıma kaslarını bünyemizde taşıyoruz” dedi.
#HepsiburadaDeloitte tarafından hazırlanan “Pandemi Döneminde Türkiye’de E-ticaret Ekosistemi ve Hepsiburada Etki Analizi” araştırması, geride bıraktığımız 1 yılda platforma dahil her 3 işletmeden 1’inin e-ticaret ile Hepsiburada sayesinde ilk kez tanıştığını ortaya çıkardı.
#Hepsiburada20 yılı aşkın süredir teknolojinin yapıcı gücüne odaklanarak çalışmalarını sürdüren Türkiye’nin Hepsiburada’sı, Türkiye’nin her bölgesinden İl Valilikleri koordinasyonuyla Ramazan ayına özel dayanışma seferberliğini bu yıl da başlattı.
#Hepsiburada