Bir yandan ekonomiyi desteklerken, diğer taraftan çağın gerektirdiği şekilde dijitalleşme çalışmalarına ağırlık verdiklerini söyleyen Halkbank Genel Müdürü Osman Arslan, “Günümüzde bankacılık sadece bankada değil her yerde ulaşılabilir olmak zorunda. Geleneksel iş yapış şekillerimiz ortadan kalkıyor ve yeni bir bankacılık modeli oluşuyor. Bu yeni modelin çekirdeğinde ise müşteri deneyimi bulunuyor. Bu deneyimi iyileştirmek için de müşterimizi tanımamız birinci şart” dedi.
#HalkbankHemen hemen her gün bıkmadan usanmadan arıyorlar. Bazen 0 850’li bir numara bazen 0 212 ile başlayan başka bir numaradan... Şirket adı söylemeden doğrudan lafa giriyorlar. “Sayın ... İnternet paketinizin süresi doldu. Cazip koşullarla yenileyebiliriz.” Ardından seri şekilde paket özellikleri fiyatlar veriliyor vs.
#KrediCumhurbaşkanı Erdoğan, Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde "İkinci 100 Günlük Eylem Planı Tanıtım Toplantısı"nda açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı açıklamada; "İkinci 100 Günlük Eylem Planı'na göre, Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı Banliyö Hatları tamamlanarak işletmeye alınacak" dedi.
#Son DakikaKÜRESEL krizin damgasını vurduğu 2009 yılı, KOBİ’ler açısından da zorlu bir yıl oldu. Bu dönemde finansman kaynaklarına ulaşmakta zorlanan pek çok şirket, mevcudu korumak isteyen bankalarla karşı karşıya kaldı. Ancak son aylarda gözlemlenen ‘kıpırdanma’, 2010’un 2009’dan daha iyi geçeceği yönündeki beklentileri artırdı. Krizde ayakta durmayı başarmış, yapısal sorunlarını aşmış KOBİ’ler 2010’da bankaların en iyi müşterisi olacak.