Kaliteyi sezon trendleriyle buluşturan FLO, 2020 Sonbahar-Kış Koleksiyonunu en cazip fiyatlarla tüketicilerine sunuyor. Her dönem olduğu gibi kadın, erkek ve çocuklar için her tarza hitap eden modellerle koleksiyon hazırlayan FLO, bu sezon da en dikkat çeken ayakkabıları vitrine çıkarıyor!
#FloHareketli yaşamı felsefesi haline getiren Kinetix, “Adımın Ses Getirsin” reklam kampanyası kapsamında “Gazapizm” işbirliğini hayata geçirdi. Proje özelinde Gazapizm’in “Adımın Ses Getirsin” ismiyle bestelediği şarkının klibine sponsor olan Kinetix, gençlere her koşulda cesur adımlar atmalarını söylüyor. Aynı zamanda Kinetix’in reklam müziği de Gazapizm imzası taşıyor.
#GazapizmFlo markasıyla bilinen Ziylan Mağazacılık, büyümeyi Urfa’da gördü. Şirketin CEO’su Burak Övünç, ayakkabı üretimini Çin’den Türkiye’ye kaydırdıklarını belirterek, “Teşviklerden yararlanıp Urfa’ya ilk etapta 15 milyon lira yatırım yaptık. 50 milyon liraya çıkaracağız” dedi.
#Ziylan Mağazacılık,Colors Dergisi’nin Kış 2010/2011 sayısını incelerken pek kullanmadığım, sevmediğim şu ukala ifadeyi tekrarladım kendime: “Ben demiştim”... Colors tematik sayılar çıkaran bir dergi. Bu sayının teması koleksiyonerlik. Hayatını toplamaya adayan, çok yakın hissetiğim insanları anlatıyor
Haydar Özdemir, liseyi bitirdikten sonra İtalyanca öğrenmek üzere Mondavio’ya gitti. 8,5 ayda İtalyanca’yı halletti ve çocukluğundan beri yapmak istediği işin eğitimini almaya karar verdi. Bu kez İtalya’da ayakkabının kalbi olarak bilinen bölgeye, Civitanova Marche’ye dümeni kırdı. Ayakkabı üzerine tasarım eğitimi aldı. Yıl 1997’ydi ve o dönem okuldaki tek Türk’tü. Okuldan çıkar önemli ayakkabı fabrikalarında staj yapardı. Saya, üretim, modelhane gibi birçok bölümde çalıştı.
Araştırmalara göre çocuklar üç yaşından itibaren kıyafetleriyle ilgili fikir sahibi oluyor. Bir iki yaş büyüdüklerinde kıyafetlerini kendileri seçmek istiyorlar. 10 yaşına geldiklerinde marka tutkusuna çoktan kapılmış oluyorlar. Çocuk modası yetişkinleri aratmıyor. Sokak modası, hip hop tarzı giyim veya 50’lerin romantik esintileri onların giyimini de etkiliyor.
Yatak odası, evin en özel alanlarından biri. Geçtiğimiz yıllarda yalın çizgilere sahip modern tarz mobilyalara ve dolap sistemlerine yer veren bu alanlar, son iki sezondur genel eğilimlerin de etkisiyle yumuşak ve daha kendine buyruk ortamlara dönüştü. Şeftali, gülkurusu ve altın tonları, bu yaz yatak odalarında sıcak bir pırıltı yaratıyorlar.