Kırmızı’da bu yıl Juri Başkanlığını üstlenen PURPLE, Sustainable Ideas Kurucu Ortağı Faika Ergüder, beklentinin üzerinde rekor bir katılım olduğunu vurguladı. Ergüder, şu değerlendirmeyi yaptı: “Özünde ‘basında’ reklamı değerlendiren bir yarışma olduğu için Kırmızı’yı çok önemsiyorum. Bir mecranın kendi dinamiklerine göre en etkili çözümü yaratmak ve işin zanaatının önemini zorlayan bir yarışma. Çoklu mecra kullanımında bir fikri her yere yapıştırmanın ötesine taşımayı ve tek mecrada çalışan, ayrışan yaratıcılığı desteklemesi sektörde genç yeteneklerin gelişimine önemli bir katkı oldu her zaman. Değişen dünyada mecralar sekil değiştirebilir, çizgiler kayabilir ama işin zanaatı her zaman çok önemli olmaya devam edecektir hatta daha da büyük önem kazanacaktır. Bu nedenle Kırmızı’nın bu odağı sektöre önemli bir disiplin kazandırmaya devam edebilir.”
#Sustainable IdeasBu yıl 14’üncüsü düzenlenen reklam sektörünü kucaklayan Kırmızı Ödülleri’nin 15’incisi için çalışmalar başladı. Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan, “Amacımız yaratıcılığı desteklerken yarışma ve etkinlik olarak kendi adımıza da yaratıcılığı elden bırakmamak” dedi.
#Zeynep TandoğanReklam sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Törende, Kıpkırmızı Basın ödülünü TBWA, Kıpkırmızı Bölge ödülünü Ideart, Kıpkırmızı Dijital ödülünü Manajans Thompson, Kıpkırmızı Zanaat ödülünü Rafineri Reklamcılık, Kıpkırmızı Kampanya ödülünü de TBWA aldı.
#GazetehaberleriReklam ve pazarlama alanında Türkiye’nin en önemli organizasyon-larından biri olan Kırmızı Ödülleri için geri sayım başladı. 17 Nisan tarihine kadar başvuruların alınacağı ödüllerle ilgili yenilikleri ve beklentileri Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan ve Jüri Başkanı Faika Ergüder değerlendirdi.
#Kırmızı ÖdülleriMayıs’ta reklam ajansı Publicis Worldwide Türkiye’nin CEO’su Faika Ergüder oldu. 15 yıldır burada çalışan Ergüder son 2 yıldır Publicis Yorum ve Publicis Modem’in COO’su idi. İsviçre’de büyüyen, ardından kendi işini kuran Ergüder’in reklamcılık sektörüne girmesi Saatchi & Saatchi’ye matbaa sorumlusu olarak başvurmasıyla olmuş. Matbaacı olmayı beklerken kendini müşteri ilişkilerinde bulan Ergüder, hızlı bir şekilde işi öğrenmiş.
Höhere Kunstgewerbe Schule mezunu. Saatchi&Saatchi’de müşteri temsilcisi olarak çalıştı. Coca Cola’nın müşteri direktörü olarak Yorum Publicis’e transfer oldu. 1998’den bu yana Publicis Yorum’da çeşitli görevlerde bulundu. Son 2 yıldır Publicis Yorum ve Publicis Modem ajanslarının COO’luk sorumluluklarını sürdürüyordu.
“Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete” şarkıları çınlıyor bugünlerde kulaklarımızda... Seçimlere bir aydan az kaldı ve herkesin beklentisi farklı. Öğrencilerin, doktorların, avukatların, işçilerin; her kesimden insanın kaygıları, endişesi ve gerginliği 7 Haziran’a doğru git gide biraz daha artıyor.
#İzzet ÇapaHürriyet Gazetesi tarafından üçüncüsü düzenlenen "Kırmızı Ödülleri’ne bu yıl 90 ajanstan 900’e yakın reklam katıldı. ’Kırmızı Basında En İyiler Reklam Ödülleri’, basın reklamlarında yaratıcılığı teşvik etmek, reklamverenlerin, reklam ajanslarının ve reklam sektörü çalışanlarının başarısını belgeleyip ödüllendirmek amacıyla düzenleniyor.