Geçtiğimiz hafta gerçekleşen Global Marketing Summit etkinliğinde Me-taverse özel oturumuna katılarak, giyilebilir teknolojiler tasarımcıları dostlarım Ezra Çetin Soyay, Tuba Çetin ve Ava isminde yeni nesil bir dijital asistan ile birlikte bir panelde yer aldım. Oturumun moderasyonunu gerçekleştiren, EzraTuba’nın tasarladığı yapay zeka destekli duygusal bir ava-tar olan Ava, “human touch, high tech” (ileri teknolojiye, insan dokunuşu) yaklaşımıyla geliştirilmiş ve ilerleyen dönemde dijital asistanlar ile olan iletişimimizi ve ilişkimizi değiştirmeye aday bir avatardı. Bu oturum sıra-sında edindiğim izlenim ile panel sırasında şunları paylaştım: “Önümüzdeki yıl, bu etkinliği bir metaverse ortamında, üç boyutlu avatarlarımız ile gerçekleştireceğimize olan inancım daha da arttı”…
#Ergi ŞenerGünümüzün en önde gelen teknoloji trendlerinden olan yapay zeka (artificial intelligence – AI) pek çok iş sürecini de yeniden şekillendiri-yor. Ancak, son dönemlerde artan yatırımlara, ilgiye ve yapay zeka uygulamalarının geliştirilmesi için gereken donanımların ve yazılımla-rın oldukça gelişip, hızlanmasına ve maliyet açısından da erişilebilir olmasına rağmen; pek çok işletme, süreçlerini optimize etme, müşteri memnuniyeti ya da maliyet avantajı sağlama açısından, bu önemli teknolojiden yeterince yararlanamıyor. Bu yazımda, son dönemlerde kendi karşılaştığım birtakım problemlerden hareketle, bu problemlere AI ile nasıl çözümler sağlanabileceğini paylaşmak istedim.
#Ergi ŞenerTürk doğal taşlarını dünyaya tanıtan moda tasarımcısı kardeşler Ezra ve Tuba Çetin, “Turkish Stones” adlı 2018 ilkbahar-yaz koleksiyonlarını Monte-Carlo Moda Haftası’nda beğeniye sundu. Dünyaca ünlü modeller Naomi Campbell ve Victoria Silvstedt de ezratuba için modellik yaptı.
#Ezratuba