Eticaret haberleri sayfasında Eticaret hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 57 Eticaret haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Koronavirüs kâbusu sürüyor. Salgın başta olmak üzere hem dünyada hem de Türkiye’de birbiri ardına yaşanan felaketler 2020 yılına ilişkin kötü anılar bırakırken, 2021 yılını adeta iple çekmeye başladı. Birçok kişi 2021’e duyulan özlemle yeni yıl alışverişini öne çekti. En çok talep yılbaşı ağacına ve parti aksesuarlarına geldi.
#GazetehaberleriGenç yaşta başarılara imza atan e-ticaret uzmanı Tahir Otlu ile gelişim sürecini konuştuk.Ekva Group Eğitim & Danışmanlık şirketinin kurucu ortağı Tahir Bey’le sohbet etme fırsatı yakaladık, kendi iş kurma öyküsünü ve projelerini dinledik.
#Taha OtluÖdeme teknolojileri öncüsü Mastercard’ın MasterIndex KOBİ Araştırması raporu yayımlandı. Rapor, 3 KOBİ’den 1’inin 2 yıl içerisinde e-ticarete girmeyi planladığını ortaya koydu. İhracatın yüzde 59,6’sını gerçekleştiren KOBİ’lerin 3’te 1’inin e-ticarete girmesi durumunda, e-ihracat sayesinde rakamlarda büyüme sağlanabilir.
#KobiAlışveriş internet ortamına taşındığından beri pek çok kişi mağazalara gitmektense online olarak satın alma işlemlerini yapar oldu. Fakat internet üzerinden bir şeyler alırken tek sorun ne yazık ki "üzerime olacak mı?" endişesi değil, aldığınız şeyin umduğunuzdan çok daha farklı çıkma riski var. ABD'de BuzzFeed'in bir araştırması tüm bu kaygıların sebebinin Çinli bir adama dayandığını ortaya çıkarttı!
#Sanal SatışOnline alışveriş hiçbir zaman bu kadar kolay olmamıştı. Evet, aralarından seçim yapabileceğimiz çok sayıda seçenek var. Ama internette emniyetli ve güvenilir bir satıcı bulmanın biraz göz korkutucu olduğu da bir gerçek. Tüketiciler olarak, güçlükle kazandığımız paramızı saygın bir yerde harcamak istiyoruz. Ancak bu kadar çok seçenek mevcutken, hangi sitelere güveneceğimizi bilmek her zaman kolay olmuyor. Özellikle de söz konusu elektronik ve teknoloji ürünleri olduğunda…
#Sponsorlu İçerikKonya'da, kurumsal araç kiralama şirketlerinin internet sitelerinin kopyalarını oluşturup, araç kiralamak isteyen 208 kişinin 1 milyon 850 bin lirasını dolandıran 19 kişi, Konya merkezli 4 ildeki operasyonla yakalanarak gözaltına alındı.
#KonyaGünümüzde birbirinden farklı sosyal medya platformları bulunuyor. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte sosyal medyaya olan ilgi de artıyor. Özellikle Youtube hesaplarından ayarlar bölümü değişiklikleri de merak ediliyor. Youtube isim nasıl değiştirilir? 2022 Youtube kullanıcı adı değiştirme adımları nelerdir tüm ayrıntıları ile sizler için derledik.
Pırlanta simgeledikleri, tutkusu ve ışığıyla Sevgililer Günü'nde verilebilecek en anlamlı hediye olarak kabul ediliyor. Sevgililer Günü denilince akla gelen ilk ürün olan pırlanta satışlarında da ciddi bir artış yaşanırken bu yıl hediye tutarının ortalaması 9 bin TL'yi buldu. Uzmanlar dikkat edilmesi gerekenleri, Sevgililer Günü tercihlerini ve bu yılın trendlerini Hurriyet.com.tr'ye açıkladı.
#PırlantaRusya Federasyonu’nun hükümet yetkililerini, özel sektör kuruluşlarını ve önde gelen şirketlerini buluşturan “Made in Russia” Forumu bu yıl 10 Aralık tarihinde Moskova’da düzenlendi. Forumun açılışını Rusya Federasyonu Başbakanı Mihaiş Mişustin gerçekleştirdi. Global ticaret, ihracat, girişimcilik gibi farklı başlıkların görüşüldüğü, “Made in Russia” Forumu’nun e-ticaretin konuşulduğu oturumunda Trendyol İcra Kurulu Üyesi Ozan Acar da konuşmacı olarak yer aldı.
#TrendyolKasım ayı festivalleri devam ederken birçok sosyal medya fenomeni alışveriş sitelerinden link vermeye uygun fiyatlı olarak gördükleri ve liste yaptıkları ürünleri takipçileriyle paylaşmaya başladı. Ancak yapılan link paylaşımı masum bir durum mu yoksa dolandırıcılığa dönüşebilir bir tehlike mi? İşte detaylar...
#Alışveriş FestivaliKOBİ’lerin dijitalleşmelerini sağlamak amacıyla T.C. Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle, TOBB’un himayesinde düzenlenen “Türkiye Teknoloji Buluşmaları’’ sektör temsilcileri ve akademisyenleri online platformda bir araya getirmeye devam ediyor. Vodafone Business ve Akbank ana sponsorluğunda gerçekleştirilen online etkinlikte dijital dönüşüm, e-ticaret ve e-ihracat konuları ele alınırken dijital gelişmelerin yarattığı yeni dünya, alanında uzman isimlerin değerlendirmeleriyle masaya yatırıldı.
#VodafoneTicaret Bakanı Ruhsar Pekcan, "Türkiye, geçmişte olduğu gibi, önümüzdeki süreçte de katma değerli ihracat artışı ve yüksek büyüme ile yoluna etkin şekilde devam edecek, küresel ekonominin en dinamik aktörlerinden biri olma özelliğini sürdürecektir" dedi.
#Ruhsar PekcanKoronavirüs kâbusu sürüyor. Salgın başta olmak üzere hem dünyada hem de Türkiye’de birbiri ardına yaşanan felaketler 2020 yılına ilişkin kötü anılar bırakırken, 2021 yılını adeta iple çekmeye başladı. Birçok kişi 2021’e duyulan özlemle yeni yıl alışverişini öne çekti. En çok talep yılbaşı ağacına ve parti aksesuarlarına geldi.
#GazetehaberleriGenç yaşta başarılara imza atan e-ticaret uzmanı Tahir Otlu ile gelişim sürecini konuştuk.Ekva Group Eğitim & Danışmanlık şirketinin kurucu ortağı Tahir Bey’le sohbet etme fırsatı yakaladık, kendi iş kurma öyküsünü ve projelerini dinledik.
#Taha OtluTicaret Bakanı Ruhsar Pekcan, "güçlü esnaf, güçlü ekonomi" hedefi doğrultusunda birçok düzenlemeyi hayata geçirdiklerini, geçirmeye de devam ettiklerini belirterek, "Amacımız, esnaf, sanatkarımızın yerel işletme olmaktan çıkarak, e-ticaret imkanlarını kullanarak dünyaya açılmasına, ürünlerini dünyaya tanıtmasına, pazarlamasına ve satışını yapabilmesine destek olmak." ifadesini kullandı.
#Ticaret Bakanı Ruhsar PekcanTicaret Bakanı Ruhsar Pekcan, Bakanlık olarak Türkiye'de elektronik ticaretle (e-ticaret) ilgili etkin politikalar geliştirebilmek, sektördeki tüm paydaşları bilgilendirmek ve kamuoyunu sektörle ilgili bilinçlendirmek adına Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi'ni (ETBİS), Elektronik Ticaret Bilgi Platformu'nu ve güven damgasını hayata geçirdiklerini bildirdi.
#Elektronik Ticaret Bilgi SistemiBilişim Sanayicileri Derneği'nin (TÜBİSAD) yıllık “Türkiye'de e-Ticaret Pazar Büyüklüğü” raporuna göre, e-Ticaret sektörü 2019 yılında, Türk lirası bazında yüzde 39 büyüme ile 83,1 milyar liralık hacme ulaştı. Sektör dolar bazında yüzde 18 büyürken, 2015-2019 yılları arasında sektörün ortalama yıllık büyüme hızı yüzde 35 oldu.
#RaporT.C. Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle, TOBB’un himayesinde dijitalleşmelerini ve dünyadaki değişime ayak uydurmalarını sağlamak amacıyla düzenlenen “Türkiye Teknoloji Buluşmaları’’, beşinci yılını doldurdu. TOBB Teknoloji Buluşmaları’nın bu yılki ikinci durağı Ankara oldu.Vodafone Türkiye ve Akbank ana sponsorluğunda, “KOBİ’ler İçin Dijital Dönüşüm, E-ticaret ve E-ihracat” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte işletmelerin dijital skorlarını artırmalarının yolları ile tasarruf ve verimlilik sağlayabilecekleri en yeni teknolojiler ele alındı.
#VodafoneKOBİ’lerin iş yapma şekillerinde ve rekabet koşullarında dijitalleşme ile dünyada yaşanan değişime ayak uydurmalarını sağlamak amacıyla, T.C. Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle, TOBB’un himayesinde düzenlenen Türkiye Teknoloji Buluşmaları’nın sekizinci durağı Konya oldu. Vodafone Türkiye ve Akbank ana sponsorluğunda, “KOBİ’ler İçin Dijital Dönüşüm, E-ticaret ve E-ihracat” temasıyla gerçekleştirilen etkinlikte işletmelerin dijital skorlarını artırmalarının yolları ile tasarruf ve verimlilik sağlayabilecekleri teknolojiler ele alınırken başarı öyküleri de paylaşıldı.
#VodafoneTürkiye’nin yıldız sektörlerinden kişisel bakım ve kozmetik, son yıllarda yaptığı teknoloji yatırımlarıyla dikkat çekiyor. Bu sektörün markaları; müşterilerine sundukları e-ticaret deneyiminden dijitalleştirdikleri mağazalarına kadar birçok yenilik ile her geçen gün daha çetin bir rekabet oluşturuyor. Bu alandaki dijitalleşm sürecini yakından takip eden Watsons Türkiye’nin Genel Müdürü Mete Yurddaş, fiziksel ve online satış kanalları arasındaki farkları ve e-ticaretle ilgili son gelişmeleri Hürriyet'e anlattı.
#TeknolojiTürkiye Teknoloji Buluşmaları’nın bu yılki yedinci etkinliği, Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı’nın desteğiyle, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) himayesinde, Diyarbakır Ticaret ve Sanayi Odası ve Diyarbakır Ticaret Borsası ev sahipliğinde, Vodafone Türkiye ve Akbank ana sponsorluğunda Diyarbakır’da düzenlendi.
#VodafoneÖdeme teknolojileri öncüsü Mastercard’ın MasterIndex KOBİ Araştırması raporu yayımlandı. Rapor, 3 KOBİ’den 1’inin 2 yıl içerisinde e-ticarete girmeyi planladığını ortaya koydu. İhracatın yüzde 59,6’sını gerçekleştiren KOBİ’lerin 3’te 1’inin e-ticarete girmesi durumunda, e-ihracat sayesinde rakamlarda büyüme sağlanabilir.
#Kobi