Tarihe belki de en çok tartışılan nesillerden biri olarak geçecek Z Kuşağı. Hayatın her alanında ezberleri bozuyor, farklı bir geleceğin temelini atıyorlar. Onları yakalamak zor. Ama bunu izledikleri stratejilerle başaran markalar, sanatçılar, siyasetçiler ve reklamcılar var. Mesela şarkıcı Edis “Uyum sağlamak için rol yapmanıza gerek yok. Kapılar sonsuza kadar açık bu yeni dünyada” diyor.
#Z KuşağıGalatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi, iletişim sektöründe bir dernekle, sektöre ve akademik faaliyetlere katkı sağlamak için işbirliğine imza attı. Protokol kapsamında; bölüm dersi dahilinde kontrollü staj, belli ders içeriklerini ve konuklarını planlama, konferans ve yayın çalışmaları yapılacak.
#Galatasaray ÜniversitesiZamane tüketicisi artık ‘bencil’, ‘iletişime kapalı’, ‘ikiyüzlü’ ve ‘tutarsız’ markaları tercih etmiyor. Bu devirde itibarını korumak isteyen büyük şirketler için samimi olmak kaçınılmaz. İDA Başkanı Esra Şengülen Ünsür, insanların markaları artık arkadaşını değerlendirir gibi değerlendirdiğini söylüyor.
#GazetehaberleriOcak ayı itibariyle faaliyetlerine başlayarak bilim ve teknoloji dünyasında kadının kendi potansiyelini keşfetmesi ve fırsat eşitliğini sağlayarak toplumsal kalkınmayı destekleyici çalışmalar yapmayı amaç edinen Teknolojide Kadın Derneği (Wtech) ilk genel kurulunu gerçekleştirdi.
#Teknoloji