Yaklaşık 10-12 milyon dolar arasında büyüklüğe ulaşan aile ve çocuk eğlence sektörünün, yalnızca sömestr döneminde değil, tüm yıla yayılabilmesi için İstanbul Çocuk Tiyatrosu (ICT) Disney gösterilerini ‘yerelleştirerek’ Türkiye’de 9 kente götürecek. Yatırımın ikinci ayağında ise, Türkiye üzerinden çevre ülkelere yayılmak bulunuyor.
Ergo Sigorta’nın sponsorluğunda İstanbul Çocuk Tiyatrosu tarafından getirilen ‘Disney on Oce-Disneyland Macerası’ gösterisini hazırlayan Feld Entertainment Avrupa Ortadoğu ve Afrika bölgesi satış ve pazarlamadan sorumlu Başkan Yardımcısı Thomas Skorstad, kendileri için çok önemli olan Türkiye’nin genç nüfus yapısıyla gelecekte en büyük pazarlarından biri konumuna yükseleceğine inandığını söyledi.