Güncelleme Tarihi:
Kep Destek yeni ürün
Bugüne kadar 20 ülkede sahnelenen buz gösterisi yaklaşık 170 bin kişinin izlemesi bekleniyor. Gösterinin ana sponsorluğunu üstlenen ve 4.4 milyon liraya sigortalayan Ergo’nun İcra Kurulu Üyesi Sedef Korkmaz, yaptıkları işlerin çoğunda ilk hedeflerinin aileler olduğunu belirtti. Disney On Ice gösterisini Türkiye’ye getiren İstanbul Çocuk Tiyatrosu’nun (ICT)da bu isteklerini gerçekleştirdiğini ifade eden Korkmaz, “Bu vesileyle Disney ile birlikte piyasaya da yeni bir ürünümüzü sunuyoruz. Bunun adı ‘Kep Destek’. Hayatın riskleriyle karşılaştığımızda, ailelerin, bireylerin, anne ve babaların kritik hastalıklara yakalanmaları veya sakat kalmaları veya yaşamlarını yitirmeleri durumunda poliçelerinde garanti altına aldıkları çocukların eğitimlerini sürdürebilmelerini, istedikleri süre ve istedikleri limit boyunca sağlıyoruz” diye konuştu.
25-120 lira arasında
ICT Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Gürkaynak da, Türkiye’deki en önemli eksikliklerden birinin ailelerin tüm üyelerinin bir arada izleyeceği etkinlikler olduğunu dile getirdi. Bu konuda Disney’in dünyadaki en büyük marka olduğunu vurgulayan Gürkaynak, Feld ve Disney olarak Türkiye’de son 1.5 yıldan beri ikinci şovlarına imza attıklarını ve çocuklara yönelik en büyük gösteriyi getirdiklerini söyledi. Ergo’nun sponsorluğunun bilet fiyatlarını ucuzlatarak katılımı maksimuma çıkaracağını ifade ederek, bilet fiyatlarının 25-120 lira arasında değişik kategorilerde olduğunu bildirdi.