Plaj kıyafetlerimiz arasında en çok dikkat ettiğimiz parçalardan biri de mayo ve bikinilerimizdir. Bu alanda alternatiflerin çok olması ve vücut tipinin de bu seçimde büyük bir rol oynaması, bazen yakışan parçaları bulmamızı zorlaştırabilir. Bu nedenle gelin bugün hep birlikte doğru mayo, bikini ve mayokini seçmenin detaylarını mercek altına alalım. Çünkü yapacağınız doğru tercihlerle tarz bir görünüm elde etmeniz ve plaj stilinizi yükseltmeniz mümkün.
#MayoEtekler, yaz-kış kadınların vazgeçilmez parçası! Fakat her kadının vücudunda beğenmediği bölgeleri olduğu için çoğu zaman eteklerden kaçabiliyorlar. Vücut tipinizi doğru analiz edip beğenmediğiniz vücut kısımlarınızı kapatacak eteklerle hem şık hem de spor olabilirsiniz! Öncelikle vücut tipinizi öğrenmeniz gerekiyor. Dört tip vücut şekli var: elma, armut, kum saati ve dikdörtgen. İşte vücut tipinize göre etek seçim rehberi...
#EtekUyku tulumu, günümüzde sıkça kullanılan bir kelimedir. Özellikle kullanım alanı ve şekli bakımından çeşitleri bulunmaktadır. Günlük hayatta insanlar için oldukça önemli bir yere sahiptir. Uyku tulumu, ne anlama gelir bunu öğrenerek bu kelime kullanılmaktadır. İşte, merak edilen tüm detaylar.
#Uyku Tulumu ModelleriYaz demek, düğün dernek demek. Daha bahar aylarının ilk günlerinden itibaren, yazın sonuna, hatta sonbaharın ilk zamanlarına kadar sürecek olan düğün mevsimi başlar. Bu düğünlere katılmak, ne giyeceğine karar vermek de, hiç kolay değildir. Buradan hareketle, gelinlerin işinin bir parça daha kolay olduğu söylenebilir. Ne de olsa düğünlerinde giymek için tek bir seçenekleri var: Gelinlik! Ama ne olursa olsun, insan, hayatının en özel gününde, elbette masallardan fırlamışçasına güzel olmayı istiyor. Gelinlik her kadına çok yakışır zaten ama bunun için bedeninize en uygun gelinliği seçebilmeniz de çok önemli. Peki bunu nasıl yapacağım dediğinizi de duyar gibiyiz. Cevap basit, eğer nasıl bir vücut tipiniz olduğunu bilirseniz, kendiniz için en uygun gelinliği de o kadar kolay seçebilirsiniz!
#GelinlikHavayolu ve bankaların harcamaları uçak biletine dönüştüren yeni kampanyaları millere rağbeti artırdı. Sadece THY’nin mil programına katılanlar bile son üç yılda yüzde 60’lık sıçramayla 2.5 milyon kişiye ulaştı. Rekabetin keskinleşmesi tüketiciye yeni seçenekler getiriyor. Alışveriş ve uçuş puanlarını kullanmakta ustalaşan 12 gezgin, mil kullanma alışkanlıklarını, unutamadıkları gezilerini anlattı.