Tersane İstanbul'da 3'üncü Türkiye Denizcilik Zirvesi'nde konuşan Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, "Ülkemizin; Tekirdağ, Ambarlı, Kocaeli ve Mersin'de bulunan konteyner limanları dünyada ilk 100 liman arasına girmektedir" dedi. Uraloğlu ayrıca "Meclisimize sunduğumuz bir kanun ile Türk Uluslararası Gemi Sicil Kanunu kapsamındaki gemilerimizden alınan kayıt harcı ile yıllık harçlara muafiyet getiriyoruz. Bu kapsamda, miras intikali devir işlemlerinden harçları kaldırıyoruz" ifadelerini kullandı.
#Abdulkadir UraloğluVodafone Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Engin Aksoy, "Fiberde ortak altyapıyı biraz geç konuşmaya başlamış olabiliriz. Sadece fiberde değil, mobilde de ortak paylaşım, ortak altyapıda neler yapılabilir konusu zamanında konuşulabilirdi, hala da konuşulabilir." dedi.
#VodafoneSn. Şekib Avdagiç ile tanışmamız, İstanbul Ticaret Odası’nın “yenilikçi iş fikirlerinin ticarileşmesi ve girişimciliğin yaygınlaşması” için kurduğu Bilgiyi Ticaretleştirme Merkezi (BTM) vasıtasıyla oldu. BTM, Sn. Avdagiç’in liderliğinde, ülkemizdeki girişimciler için en önde gelen merkezlerden biri haline geldi ve ekosistem açısından son derece başarılı çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyor. İTO, yeni Turcorn’ların tohumlarını atmak üzere, üye şirketlerin yöneticilerini; bakanlarımız dahil devlet kademesinin ileri gelenlerini, girişimciler ile belli periyotlarda buluşturarak ciddi bir sinerji sağlıyor.
#HürriyetHem teknolojiden, hem stratejiden hem de pazarlamadan anlayan dijital liderler olarak tanımlanan CDO’lara ihtiyaç giderek artıyor. Büyük şirketler dijital dönüşümü yakalayıp kazançlarını arttırmak, belediyeler ise şehirleri akıllı bir hale dönüştüre-bilmek için CDO arayışına girdiler.
#CDOPwC’nin 2017 Dijital IQ anketi, firmaların “dijital” kavramına bakışlarının son 10 yıldaki değişimini açıkça ortaya koyuyor. Geçmişte bilişim teknolojileri (IT) ile aynı anlamda kullanılan bu kavram bugün şirketlerin en önemli stratejik öncelikleri arasında bulunuyor. Ancak yöneticilerin cevapları, şirketlerin öncelikle gelirleri arttırmaya odaklandığını, dijitalleşmenin çalışanlar ve müşteriler üzerindeki etkisinin göz ardı edildiğini gösteriyor.
#Dijital IQ