Dijital Reklam haberleri sayfasında Dijital Reklam hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 2492 Dijital Reklam haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Dijital reklam ve pazarlama sektörünün önde gelen endüstri birliği olan IAB Europe, Avrupa'daki dijital reklamcılık pazarının %11,1'lik güçlü bir büyüme göstererek 96,9 milyar Avro ile tüm zamanların en yüksek pazar değerine ulaştığını ortaya koyan 2023 AdEx Benchmark Raporu'nu yayınladı.
#Dijital ReklamIAB Amerika Ölçümleme, Adreslenebilirlik, Veri ve Perakende Medya’dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Jeffrey Bustos, IAB üyeleriyle IAB Connect Retail Media etkinliğinde bir araya geldi. Etkinlik, dijital pazarlamanın 3. büyük dalgası olarak adlandırılan Perakende Medya, medya planlamadan yaratıcı stratejilere, ölçümlemeden optimizasyona, örnek vaka çalışmalarından gelecek öngörülerine kadar pek çok konu konuşuldu.
#IAB ConnectMigros, dokunduğu herkese yaptığı pozitif katkıyı vurguladığı yeni imaj filmiyle ekranlarda. 70 yıllık köklü geçmişiyle Türkiye’de modern perakendenin kurucusu ve “yeni nesil perakende” anlayışının mimarı olan Migros, yeni kampanyasında “Migros ile İyisin” mesajının altını çiziyor. Kampanya, Migros’un müşterilerine iyi bir alışveriş deneyimi sunmanın ötesine geçerek, tüm ekosistemi üzerinde yarattığı etkiyi ve değeri anlatıyor.
#Sponsorlu İçerikİngiltere anti-tekel kurumu, Google'ı çevrimiçi reklamcılıkta rekabete aykırı davranmakla suçladı. Google'ın reklam teknolojisinde hakim konumunu kötüye kullandığı ifade edilen suçlamada, Google'ın reklam borsasında manipülasyon yaptığı belirtildi. Suçlamaları reddeden Google, bu davanın reklam teknolojisi sektörüne yönelik hatalı yorumlara dayandığını söyledi.
#Google130 yıllık uluslararası olimpiyat komitesi tarihinde ilk kez bir Türk firması Trendyol komitenin e-ticaret partneri oldu. Firma ayrıca özel bir olimpiyat koleksiyonu da hazırladı. Trendyol Grup Başkanı Çağlayan Çetin, “Koleksiyon, Denizli başta olmak üzere Anadolu’nun dört bir yanında üretildi” dedi.
#Trendyolİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 7 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda Boğaziçi Üniversitesi’nde gerçekleştirilen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 10’uncu kez düzenlendi. UniChallenge+, dijital reklamcılık ve pazarlama iletişimi sektörü için genç yetenekler yetiştirmeyi amaçlıyor.
#Unichallenge+Dijital reklam ve pazarlama sektörünün önde gelen endüstri birliği olan IAB Europe, Avrupa'daki dijital reklamcılık pazarının %11,1'lik güçlü bir büyüme göstererek 96,9 milyar Avro ile tüm zamanların en yüksek pazar değerine ulaştığını ortaya koyan 2023 AdEx Benchmark Raporu'nu yayınladı.
#Dijital Reklamİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından bu sene 14’üncüsü düzenlenen MIXX Awards Türkiye yarışmasının jüri üyeleri belli oldu. 5 Şubat’a kadar başvuruların yapılabileceği 14. MIXX Awards Türkiye ödülleri, 15 Nisan tarihinde düzenlenecek tören ile sahiplerine verilecek.
#14. MIXX Awards TürkiyeTicaret Bakanlığı tarafından hazırlanan Dijital Mecralarda Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar Araştırma Raporu’na göre dijital mecralarda kişisel verilerin paylaşılması konusunda her iki tüketiciden birinin endişeli olduğu ortaya çıktı. Araştırmaya göre her 10 kişiden 4’ü alışveriş platformlarında mal ve hizmetlere dair yanıltıcı indirim ve fiyatlarla karşılaşırken, neredeyse her iki kişiden biri sosyal medya alışverişlerinde mağduriyet yaşıyor.
#Ticaret BakanlığıGoogle'ın Kanada'daki dijital yayıncılara içeriklerinin karşılığında telif ödemesi yapmayı kabul etmesi uluslararası basında büyük ses getirdi. Ancak bu konuda Kanada ilk örnek değil. Bu bağlamda hem Google'ı hem de Facebook'u dize getiren ilk ülke 2021 yılında Avustralya oldu. Peki teknoloji şirketlerinin Avustralya merkezli basın kuruluşlarına yaptığı ödemeler nasıl sonuçlar yarattı? Avustralyalı deneyimli gazeteci ve akademisyen Monica Attard'la konuştuk...
#GoogleKOSGEB ile Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından ortaklaşa yürütülen ‘Yaşayan Kültür Mirası İşletmeler Destek Programı’ ile unutulmaya yüz tutmuş birçok meslek destekleniyor, işin ustalarından çıraklara aktarılması sağlanıyor. KOSGEB, destek programına katılan 3 ustanın dikkat çeken yolculuklarını paylaştı. İşte kültür mirası mesleklerin hikâyeleri...
#Kültür Ve Turizm Bakanlığıİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) ve Akbank, bu yıl 9'uncu kez gerçekleşen UniChallenge+ ile üniversitelileri dijital reklam endüstrisine dair yetkinlikler kazanmaya ve kariyer fırsatları ile buluşmaya davet ediyor. Son başvuru tarihi 15 Mayıs.
#Unichallenge+Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 52 milyar 92 milyon TL’ye, reklam yatırımları ise 10 milyar 97 milyon TL’ye yükseldi.
#Reklamcılar DerneğiRekabet Kurumu, çevrim içi reklamcılık alanındaki ulusal ve uluslararası güncel gelişmeleri yakından takip ederek sektördeki davranışsal ve yapısal rekabet sorunlarının tespiti için 21 Ocak 2021'de başlattığı 'Çevrim İçi Reklamcılık Sektör İncelemesi' kapsamında, ön rapor aşamasının tamamlandığını duyurdu.
#Rekabet KuruluLondra’da, son yıllarda sağlık turizmi konusunda devlet desteğiyle birlikte atağa geçen Türkiye’nin önde gelen sağlık kuruluşları ziyaretçilerle bir araya geldi. Türkiye’nin önde gelen 30’a yakın hastanesi ve sağlık kuruluşunun katıldığı ‘Trust London Medical Tourism Meet up’ oldukça yoğun geçti.
#LondraTeknoloji milyarderleri için 2022, kötü bir yıl oldu. Pandemi döneminde değeri katlanarak artan hisselerde yaşanan kayıplar ve 10 yıldır devamlı büyümekte olan bazı şirketlerin bu trendi sürdürmeyi başaramaması, küresel milyarderler listelerini alt üst etti. Peki kim, neden, ne kadar kaybetti? İşte cevabı...
#Elon Muskİnteraktif Reklamcılık Derneği IAB tarafından Adform, Criteo, Meta, Mimeda ve Trendyol sponsorluğunda gerçekleştirilen IAB Ticaret ve Perakende Medya Webinarı’nda, dijital pazarlamanın üçüncü büyük dalgası olarak kabul edilen perakende medya konusu hem globaldeki hem de Türkiye’deki ticaret ve perakende medya fırsatlarıyla birlikte masaya yatırıldı.
#Dijital Pazarlama