Türkiye'deki tüm markalar için fiyat/rekabet araştırma hizmetleri sunan BrandZone, yaklaşan karne dönemi öncesi teknoloji kampanyalarındaki son durumu açıkladı. BrandZone verilerine göre, karne hediyesine yönelik düzenlenen teknolojik kampanyalarda akıllı telefonlar zirveye oturdu.
#BrandzoneNormalleşme sürecindeki insert, reklam ve banner kampanyaları verilerine göre; hızlı tüketim kategorisinde en çok kampanya artışı kolonya, soğuk çay, kurabiye gibi ürünlerde olurken; tüketici teknolojileri kategorisinde ise kahve makinesi, saç kurutma makinesi ve tablet gibi ürünler zirvede yer aldı.
#BrandzoneBrandZone, 2013-2017 yılları arasında düzenlenen akıllı telefon kampanyalarını masaya yatırdı. BrandZone’un 5 yıllık verilerine göre; en çok kampanya düzenleyen marka Samsung oldu. Android işletim sistemli akıllı telefon kampanyaları son 2 yıldır düşüşe geçerken iOS ise yükselişte.
#Samsung