Güncelleme Tarihi:
BURSA, (DHA)- ONUR Market Bursa Bölge Koordinatörü Murad Yavuz Gök, “BrandZone’un araştırmasına göre, 2018’in ilk yarısında en çok kampanya yapan yine Onur Market oldu” dedi.
Perakende sektörünün öncüsü olmayı hedefleyen Onur Market, hayata geçirdiği kampanyalar ve sosyal sorumluluk projeleriyle farklılık yaratmaya devam ediyor. Bursa’da 2018 yılı 2. çeyrek değerlendirme toplantısı için bir araya gelen Onur Market Bursa üst düzey ve Bursa bölge yöneticileri, 2018’de hedeflenen planları değerlendirerek, fikir alışverişinde bulundu. Onur Market Bursa Bölge Koordinatörü Murad Yavuz Gök, Onur Market’in kalitesinin önemli değerlendirme kurumları tarafından tescillendiğini söyledi. Gök,“Yıldız Teknik Üniversitesi ve İtibar Akademisinin yapmış olduğu araştırmalarda, Bursa’nın en itibarlı marketi Onur Market oldu. Bunun yanı sıra BrandZone’un araştırmasına göre de, 2018’in ilk yarısında en çok kampanya yapan yine Onur Market oldu. Bu gurur hepimizin. En kaliteli, en taze ürünleri müşterilerine sunmayı ve onlara en iyi hizmeti vermeyi hedefleyen Onur Market, geleceğin perakende yıldızı olma yolunda emin adımlarla ilerliyor” dedi
Özen Grup Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Özen de çalışanlara emekleri için teşekkür ederek, gelecek dönem için beklentilerini dile getirdi. Özen, Onur Market ailesinin her geçen gün büyüdüğünü ve sektörün en önemli firmalarının arasına girdiğini sözlerine ekledi. Toplantıda Özen Perakende Grup Başkan Yardımcısı Erdal Tüfekçi, değişen müşteri ihtiyaçları ve artan rekabete yönelik stratejileri katılımcılarla paylaştı.
FOTOĞRAFLI