2018 yılında dünyanın en değerli 100 markasının toplam değeri yüzde 21 artışla 4.4 trilyon dolara ulaşırken, 56 teknoloji şirketi 1.6 trilyon dolar değerle en yüksek payı elde etti. Markaların değeri son 12 yılın en büyük artışını yaşarken, ABD’li ve Çinli şirketler aslan payını aldı. Listenin ilk 10’unda 8 teknoloji şirketi bulunurken, 2 Çinli şirket ilk kez ilk 10’a girdi.
#Dünyanın En Değerli 100 Markası2006 yılından bu yana en değerli markaları araştıran ve sonuçlarını BrandZ Top 100 adı altında markalarla ve tüketicilerle paylaşan şirket, 2016 listesini yayınladı. Listenin ilk sırasında milyonların çalışmak için hayal kurduğu Google yer aldı. 229 milyar 198 milyon dolar ile ilk sırada yer alan Google'ı takip eden marka ise Apple. Son sırada ise 10 milyar 440 milyon dolar ile Adobe yer aldı. İşte dünyanın en değerli 100 markası: (milyon dolar)
#Google2006 yılından bu yana en değerli markaları araştıran ve sonuçlarını BrandZ Top 100 adı altında markalarla ve tüketicilerle paylaşan şirket, 2016 listesini yayınladı. Listenin ilk sırasında Google yer aldı. 229 milyar 198 milyon dolar ile ilk sırada yer alan Google'ı takip eden marka ise Apple. Son sırada ise 10 milyar 440 milyon dolar ile Adobe yer aldı. İşte dünyanın en değerli 100 markası (milyon dolar)
#Brandz Top 100Arama motoru Google, 114.260 milyar dolarlık marka değeriyle “BRANDZ TOP 100” araştırmasında 4’üncü kez liderliği kimseye kaptırmadı. Araştırma yaşanan kriz dönemine rağmen 100 güçlü global markanın dirençlerini koruyarak, borsadan daha iyi performans gösterdiğini de ortaya koydu. Marka değerlerini 2 trilyon doların üzerine çıkaran 100 güçlü marka, son 5 yıla göre yüzde 40 büyümeyi başardı.
Google remained on top of the most valuable brands list in 2008, according to a research released by consulting firm Millward Brown on Monday. In the BrandZ Ranking list, General Electric came second, followed by Microsoft, Millward Brown said in a statement.