Akbank, başlattığı ‘Dönüşümde Gelecek Var’ projesi ile Akbank Genel Müdürlük binasında işlevini tamamlamış mobilyaları okul mobilyasına dönüştürerek 6 Şubat depremlerinden etkilenen öğrencilerin kullanımına sundu. Projenin ilk aşamasında ileri dönüştürülen yaklaşık 4 bin 800 okul mobilyası, deprem bölgesindeki 360 anaokuluna teslim edildi. Şimdilik 170 bin öğrencinin yararlandığı projeyle toplam 650 okul ve 290 bin öğrenciye ulaşılması hedefleniyor.
#Ofis2021’den bu yana Gençlik Akademisi ile Anadolu’daki üniversiteli gençlere ulaşan Akbank, şimdi de deprem bölgesinde Güzel Yarınlar Hareketi’ni başlattı. Toplum Gönüllüleri Vakfı işbirliğinde gençlere 21. yüzyıl yetkinlikleri kazandırılması hedefleniyor. Projede dört ayda 3 bin gence ulaşıldı. 250 TOG gönüllüsü sahada çalıştı. Hedef bir yılda 10 bin gence kodlama, veri analitiği gibi alanlarda eğitim vermek.
#Gençlik AkademisiDünyanın en büyük müzik şirketlerinden biri olan Universal Music Group (UMG) ile TikTok platformu arasında lisans anlaşması çatışması yaşandı. UMG, müziklerini platformdan çekti. Bu durum, müzikseverleri derinden etkileme potansiyeli taşıyor. Peki sanatçılar şimdi ne yapacak?
#MüzikÇifte deprem felaketini yaşayan çocuk ve gençlerin yaralarını sarmak için gönüllüler bölgede hâlâ faaliyette. Bu kapsamda Toplum Gönüllüleri Vakfı ve Akbank’ın Güzel Yarınlar Hareketi TIR’ında bin gence fotoğrafçılık başta olmak üzere birçok konuda eğitim verildi.
#Depremİnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından ilk kez 2015 yılında düzenlenen ve son 6 yıldır Akbank’ın ana sponsorluğunda gerçekleşen Akbank UniChallenge+ Dijital Öğrenci İşleri Eğitim Kampı, bu yıl 12-23 Haziran tarihlerinde Boğaziçi Üniversitesi’nde katılımcılarıyla tekrar fiziksel olarak buluştu.
#AkbankAkbank, Cumhuriyet Bayramı’nı 29 Ekim’de dijital kanallar üzerinde yayınlanan özel bir reklam filmiyle kutluyor. Manş Denizi’ni yüzerek geçen en genç Türk kadın sporcu olmayı başaran 21 yaşındaki Aysu Türkoğlu’nun yer aldığı 1.5 dakikalık reklam filmi, Türkoğlu’nın yüzmeye başlama hikayesi üzerinden Atatürk’ün ve Cumhuriyet’in sporcu bir gencin hayatına ve hayallerine nasıl ilham olduğunu anlatıyor.
#Sponsorlu İçerikGerek medyada yayınlanan haberleri gerekse akademik literatürü taradığımızda “dijital dönüşüm” kavramının ABD’de 1980’lerden beri yoğun olarak irdelendiğini, Türkiye’de ise 1990’ların sonunda filizlenip öneminin ancak 2000’lerin ortasında anlaşıldığını görüyoruz.
#YazarlarTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu Efes