OluÅŸturulma Tarihi: Ekim 06, 2004 00:00
Türkiye’de tüm markalar içinde, dünyada ise OMO markasında ilk defa sadece bebek giysilerine yönelik deterjan ‘OMO Baby’ ismiyle piyasaya sunuluyor. OMO yeni ürünüyle Türkiye’de her yıl doÄŸan 1.5 milyon bebeÄŸin yarısına ulaÅŸmayı hedefliyor.UNILEVER bünyesindeki deterjan markası OMO, hem hassas ciltlere uygun hem de bebeklere özgü lekelere karşı etkili yeni bir deterjan üretti. OMO Pazarlama Müdürü Zeynep Yalım Uzun, Türkiye’de her yıl yaklaşık 1.5 milyon bebeÄŸin dünyaya geldiÄŸini ifade ederek, yaptıkları araÅŸtırmalar sonucunda ebeveynlerin yarısının 3 yaşına kadar olan bebeklerinin giysilerini ayrı yıkamayı tercih ettiklerini belirtti. Uzun, ‘Biz de bebek giysilerini ayrı yıkayan tüm tüketicelere ulaÅŸmayı hedefliyoruz’ dedi. ÖNCÃœ ÃœLKEYurtdışında hassas ciltlere uygun deterjanların bulunduÄŸunu, ancak özellikle bebek giysilerine yönelik bir çalışmanın ilk defa gerçekleÅŸtiÄŸini kaydederek, bu anlamda OMO Baby’yle bir ‘pazarlama ihracatı’ yapılmasının söz konusu olabileceÄŸini dile getirdi. Uzun, ‘Türkiye bir öncü ülke olarak düşünülebilir’ dedi. Uzun ayrıca, OMO’nun Unilever’in gıda dışı ürünlerde 1’inci markası olduÄŸunu ve dünyada 52 ülkede bulunduÄŸunu hatırlatarak, ‘Türkiye çok önem verilen bir ülke, OMO Türkiye, OrtadoÄŸu ve Kuzey Afrika’da alanında lider konumda’ diye konuÅŸtu. Uzun, OMO Baby’nin bu bölgelerde de piyasaya sunulacağını açıkladı. OMO Ãœrün Müdürü Beril Alakoç da, pazarda bebek çamaşırları konusunda büyük bir boÅŸluk bulunduÄŸunu ifade ederek, proje üzerinde 2 yıl ve Unilever’in hassas ciltler formülü üzerinde de 6 ay çalışma yaparak bu ürünü elde ettiklerini bildirdi. Alakoç, deterjanın hassas ciltlere uygunluk ve leke çıkarmadaki etkinliÄŸinin annelere ciddi fayda saÄŸlayacağını söyledi.Â
button