BA Life Marketing, 2012-2017 yılları arasında düzenlediği uçak bileti kampanyalarının verilerini açıkladı. BA Life verilerine göre; son 5 yılda düzenlenen 55 kampanya, markaların satışlarını yüze 30 artırdı. Bu kampanylarda tüketicinin en çok tercih ettiği destinasyonlar ise sırasıyla; Paris, Roma ve Amsterdam oldu.
#BA Life MarketingTürkiye’nin ilk “tüketici teşvik ajansı” BA Life Marketing’in Türkiye’ye getirdiği yeni nesil pazarlama anlayışı ile markalar artık tüketicisine deneyim hediye ediyor. BA Life Marketing’in Kurucusu ve CEO’su Evrim Mert’in Almanya ve İngiltere’de 10 yıllık deneyiminin sonucunda Türkiye’ye getirdiği, her bir alışverişi deneyim ile ödüllendiren tüketici teşvik kampanyalarını kullanan 80’in üstünde marka bulunuyor. Deneyim ödüllerini temel alan kampanyaların yarattığı satış artışı ise sektörüne göre yüzde 30 ile 600 arasında değişkenlik gösteriyor. Düzenlenen kampanyalar ile FMCG sektöründe ortalama yüzde 100-600 arası satış artışı yakalanabiliyor.
#BA Life MarketingMondelēz International bünyesinde bulunan ve şeker kategorisinin lider markalarından biri olan Jelibon, BA Life Marketing ve Migros ile sosyal sorumluluğu yüksek bir kampanyaya imza attı. BA Life Marketing tarafından yürütülen “Jelibon Migros Şenliği” kampanyasına katılanlar çekilişsiz kurasız resim, bale, dans veya enstrüman kursu kazanıyor.
#Mondelēz InternationalDünya pazarındaki hacmi 1 milyar Euro’yu aşan tüketici teşvik sektörünün Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi BA Life Marketing, 2016’da yüzde 80’lik bir büyümeyle 10 milyon TL’lik ciroya ulaştı. Geçtiğimiz yıl 1 milyon yeni tüketiciye dokunan BA Life, 5 yılda kampanyalar aracılığıyla ulaştığı tüketici sayısını da 4 milyon kişiye yükseltti.
#Reklam Sektörü