Güncelleme Tarihi:
Kurulduğu 2012 yılından beri ortalama her yıl yüzde 40-60’lık bir büyüme gerçekleştiren Tüketici Teşvik Ajansı BA Life Marketing, 2016 yılında da büyümesini sürdürdü. 2016 yılında hem Türkiye’de hem de dünyada yaşanan olumsuz gelişmelere karşın yüzde 80’lik bir büyüme ile 10 milyon TL ciroya ulaştıklarını belirten BA Life Marketing Kurucusu ve CEO’su Evrim Mert, "Reklam sektöründe ortalama büyüme oranları yüzde 10 düzeyinde seyrederken kurucusu ve tek temsilcisi olduğumuz tüketici teşvik sektörü bizimle birlikte yüzde 80 gibi önemli bir büyüme sergiledi. Türkiye’nin ilk ve tek tüketici teşvik ajansı olarak bu büyümede iş ortaklarımıza sunduğumuz hizmetin direkt olarak satışlara olan etkisinin büyük rol oynadığını düşünüyoruz. Zira ekonominin negatif seyir izlediği dönemlerde satışın önemi daha da artıyor. Biz de bu gibi dönemlerde iş ortaklarımızın satışlarına pozitif etki edecek, tüketicisine dokunacak ve satışa yönlendirecek kampanyalar üretiyoruz. 2016’da 1 milyon yeni tüketiciye ulaşarak 5 yılda kampanyalar aracılığıyla birebir dokunduğumuz tüketici sayısını da 4 milyona yükselttik" diye konuştu.
“HER BİR TÜKETİCİYİ ÖDÜLLENDİRİYORUZ”
2016 yılında uçak bileti kampanyaları ile 170 bin tüketiciye, sinema bileti kampanyaları ile 205 bin tüketiciye, aktivite kampanyalar ile 600 bini aşkın tüketiciye ulaştıklarının altını çizen Evrim Mert, "Yaptığımız projelerde kampanya dahilinde sunulan teşvik ödülü ile tüketicide heyecan yaratacak ‘teşvik kampanyaları’ kurguluyor ve kampanyaları marka adına baştan sonra yürütüyoruz. Bunu yaparken geleneksel yöntemlerden uzaklaşıp, çekiliş gibi etkisi olmayan, ‘Şanslı kişi ben olur muyum?’ sorusunu ortadan kaldırarak veya puan toplayarak uzun vadeli çözümler yaratmaya çalışmaktansa, her bir tüketiciyi, her bir alışverişinde ödüllendiriyoruz" dedi.
DÜNYA PAZARI 1 MİLYAR EURO’YA ULAŞTI
BA Life’ın 2017 hedefleri hakkında da konuşan Evrim Mert, "Bugün dünya tüketici teşvik sektörünün büyüklüğü 1 milyar Euro’nun üzerindedir. Türkiye’de ise bu alan henüz çok bakir. BA Life sektörün kurucusu ve hala tek temsilcisi. Fakat dünya pazarına ve tüketici eğilimlerine baktığımızda bu pazarın Türkiye’de de büyük bir potansiyele sahip olduğunu ve gidecek çok uzun bir yolumuz olduğunu görüyoruz. 2017 yılında da en az yüzde 50 büyümeyi hedefliyoruz. Öte yandan şimdiye kadar 230’ün üstünde kampanya gerçekleştirdik" şeklinde konuştu.