Alman Opel’in genç CEO’su Florian Huettl’in Türkiye’ye verdiği önem, markanın Türkiye ayağını otomotivde son yılların en krizli konusu yeterli ve zamanında araç tedarikinde rahatlattı. “Arkanızda üst düzey birisinin talimat gücü olduğunda birçok şeyle uğraşmıyorsunuz” diyen Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, kalan 4 ayda 24 bin adet satacaklarını ve 2023 için şimdiden 63 bin adet aracın sözünü aldıklarını belirtti.
#OtomotivArtan konut fiyatlarını görenler birikimlerini, gayrimenkule göre halen daha ulaşılabilir olan sıfır araca yönlendirdi. Konuyla ilgili bir araştırma yaptıklarını belirten Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin, “Önceden araç alanların yüzde 80’i ihtiyacı için alırken bu oran azaldı. Şu anda 2’nci, 3’üncü hatta 4’üncü aracını alan bile var” dedi.
#Sıfır AraçOtomotiv sektörü, dünya genelinde aşılamanın artışı ile birlikte koronavirüs etkilerinden sıyrılırken, çip krizi büyümeye devam ediyor. Özellikle Alman üreticiler Daimler ve VW geçtiğimiz hafta üretimde ciddi yavaşlatma ve durdurma yapmak zorunda kaldı. Çip üretimini arttırmak için harekete geçen Intel’in Almanya CEO’su Christin Eisenschmid’e göre, Avrupa’nın, sübvansiyonlar olmadan yarı iletken üretiminde Asya ile ciddi şekilde rekabet etmesi mümkün değil. Kriz ise sürecek gibi görünüyor.
#GazetehaberleriTürkiye’nin dört bir yanındaki yoğun kar yağışı ile birlikte kış lastiğinin önemi de yeniden gözler önüne serildi. Uzmanlar 7 derecenin altındaki her sıcaklıkta kış lastiğinin şart olduğunu vurguluyor. Bununla birlikte akü, soğutma sıvısı, cam sıvıları da kontrol edilmesi gerekenler arasında yer alıyor.
#GazetehaberleriOpel, modellerinde kullandığı yeni tasarım dilini ve yeni kurumsal kimliğini düzenlediği dijital lansman etkinliği ile tanıttı. Yeni Opel’in yollardaki ilk temsilcisi olan Opel Crossland ise şık tasarımı, esnek kullanım özellikleri ve ileri teknoloji donanımları ile ön plana çıkıyor.
#OpelISTANBUL - The world’s top automaker General Motors, or GM, and Turkey’s leading fuel distributor Petrol Ofisi, or PO, have launched a new campaign that will enable customers of GM brands, such as Opel, Saab and Chevrolet, to benefit from the latest fuel technologies.