adcolony haberleri sayfasında adcolony hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 38 adcolony haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
İstanbul da 2-3 Eylül de düzenlenecek olan AdColony Intelligence Summit, dünyanın önde gelen şirketlerinin medya ajansı temsilcileri, reklam verenler ve marka temsilcileri ile yerli ve yabancı konuşmacıları ikinci kez bir araya getirmeye hazırlanıyor.
#AdcolonyMobil oyunlar her geçen gün popülerliğini arttırırken, dijital neslin geleceğinin annelerin elinden geçtiğini de hatırlamak gerekiyor. Tahmin edilenin aksine, mobil oyunlar sadece çocuklar ve gençlerin değil, 20’lerden 50’lere her jenerasyondan annelerin de ilgi alanı. Mobil iletişimin öncüsü AdColony ve araştırma dünyasının lideri Nielsen’in iş birliğinde ikinci kez gerçekleşen “Mobil Oyuncular” araştırması sonuçlarına göre, mobil neslin oyun trendlerini belirleyen dijital anneler, ister 20 yaşında olsun, ister 50 yaşında her gün mobil oyun oynuyorlar.
#AdcolonyDünyanın önde gelen mobil reklam platformlarından AdColony, Danimarka’dan Güney Afrika’ya, ondört ülkenin merkez ofisi olarak tercihini Türkiye’den yana kullandı. AdColony Türkiye, stratejik kararlardan kreatif yönetime kadar tüm süreçlerde karar verici olacak.
#AdcolonyAdColony ve Global Web Index tarafından yapılan araştırmaya göre, Türkiye’deki yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynuyor. Türkiye’de mobil oyun oynayan yetişkinlerin yüzde 81,7’si kadın, yüzde 76,5‘i ise erkek. Rapora göre en çok tercih edilen tür, yüzde 49,2 ile aksiyon-macera.
#TeknolojiBu sene birbirimize değil, daha çok ekranlara baktık! Biz de Hürriyet Hafta Sonu Ekleri olarak bu bir yıl içinde pek çok kez dijital dünyadaki en iyi uygulamaları, programları, kanalları listeledik. Şimdi de onlardan yola çıkarak bir yıl sonu seçkisiyle, 2020’nin en iyileriyle karşınızdayız. Her ilgi alanına uyacak bir listemiz var.
#GazetehaberleriMarka Güvenliği 2020 Araştırma Verileri yayınlandı. Tüm dünya geneline baktığımızda çevrimiçi olarak harcanan sürenin; bilgisayarlar, tabletler, dizüstü bilgisayarlar ve cep telefonları dahil, günde ortalama 6 saat 49 dakikaya ulaştığı görülüyor. Bu süre, internet kullanıcılarının üç yıl önce çevrimiçi olarak harcadıkları süreden yarım saat daha fazla.
#ReklamBazı video oyunlarının çocukları şiddete yönlendirdiği uzun yıllardır dillendirilen bir iddia. Ne yazık ki bu iddiayı güçlendiren olaylar da yaşıyoruz. Ancak Oxford Üniversitesi’nin bir araştırması video oyunu oynayan kişilerin oynamayanlara göre kendilerini daha iyi hissettiğini ortaya koyuyor. Uzmanlar oyuncak seçer gibi oyunlarda da yaş aralığına dikkat edilmesi gerektiği fikrinde... Doğru oyun çocuğun gelişimine katkı sağlar. Ayrıca büyüklere de yarar.
#GazetehaberleriTürkiye’de oyun sektörü, yapılan yatırımlar ve devlet destekleri ile gelişimini sürdürüyor. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, oyun sektöründeki yerli girişimlere son 10 yılda 426,7 milyon lira destekte bulunulduğunu açıkladı. Söz konusu yerli firmaların kişi başı 1,7 milyon dolarlık gelir elde ettiği ifade edildi.
#OyunTürkiye’deki yetişkinlerin yüzde 79’u mobil oyun oynarken, mobil oyuncuların yüzde 49,2 ile en çok aksiyon-macera türü oyunları tercih ettikleri görüldü. Ayrıca mobil oyuncuların bir günde mobil cihazlarından ortalama 4 saatten fazla zaman geçirdikleri tespit edildi.
#OyunMobil oyun endüstrisi 2020’de daha da hızlanarak önlenemez bir şekilde büyümeye ve yükselmeye devam ediyor. Özellikle pandemi dönemiyle sosyalleşme denildiğinde akla ilk gelenlerden olan oyunlar sadece hızlı tüketim olmaktan çıkarak kitlesel çevrimiçi toplulukların buluşma ortamı olarak karşımıza çıkıyor.
#OyunCovid-19 birçok alışkanlığımız gibi sosyalleşme alışkanlıklarımızı da kökünden değiştirmeye devam ederken, müziğin dertlerimizi unutturduğu ve modumuzu yükselttiğini hiçbirimiz inkar edemeyiz. Gerek evde spor yaparken gerekse rahatlamak için müzik dinlemenin zor günleri atlatmamıza yardımcı olduğu bir gerçek. Müziğin de dijitalleşmesi ile müzik dinleme platformlarının sektörün ana oyuncularından biri haline gelmesi çok da uzun bir zaman almadı. İzolasyonun başlamasıyla diğer alışkanlıklarımız ve tercihlerimiz gibi müzik dinleme tercihlerimiz de büyük oranda değişti.
#KoronavirüsCovid-19 sürecinde tüm dünya daha önce alışık olmadığımız bir düzende yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken, kişisel olarak her tercihimiz ve alışkanlığımız yeniden şekillenmeye devam ediyor. Sadece aktif sosyal yaşantılarımızdaki alışkanlıklarımız dışında, dijital dünyadan da beklentilerimiz tam anlamıyla bambaşka bir boyut kazanmış durumda. Özellikle sosyalleşmenin askıya alındığı bu dönemde, kullanıcıların sosyal medya kanallarından beklentisi sosyalleşmekten daha çok doğru bilgi almak yönünde değişiyor.
#KoronavirüsTüm dünyayı etkisi altına alan corona virüs salgını ülkemizde de insanları evden çıkmamaya mecbur bırakıyor. İnsanların günlük yaşamlarındaki alışkanlıklarını ve tercihlerini değiştirmesinin yanı sıra dijital ortamda da büyük değişikliklere neden oluyor. Toplu taşımadan market alışverişine, mobil oyunlardan sosyalleşmeye kadar hayatımızın her alanında kadar tercihlerimizi değiştiriyor.
#TeknolojiYılın belki de en eğlenceli ve heyecan verici zamanı yeni yıl kutlamalarının yaklaştığı şu günlerde hazırlıklar tam gaz devam ederken; kime, ne hediye alacağım endişesini beraberinde getiriyor. AdColony'nin yaptırdığı "Yılbaşı Alışveriş Alışkanlıkları Araştırması" satın almanın akıllı telefonlar üzerine kaydığı yönünde.
#TeknolojiAkıllı telefonların hayatımıza girmesiyle görsel olarak zenginleşen, kullanıcı ile etkileşimi artan ve giderek daha keyifli hâle gelen mobil oyunların ekonomik değeri de giderek artıyor. Özellikle 5G ile beklenen yüksek hız, oyun sektörü için bir sıçrama noktası olabilir. Bu yıl yaklaşık yüzde 8,3 büyüyen akıllı telefon kullanıcılarının sayısı 3,2 milyar kişi olarak tahmin ediliyor. Küresel olarak bu yıl sonuna kadar 2,5 milyardan fazla insanın mobil oyun oynayacağı tahmin ediliyor. Peki bu kadar çok kişinin olduğu bir yerde sizin markanız nasıl konumlanıyor?
#Oyunİstanbul da 2-3 Eylül de düzenlenecek olan AdColony Intelligence Summit, dünyanın önde gelen şirketlerinin medya ajansı temsilcileri, reklam verenler ve marka temsilcileri ile yerli ve yabancı konuşmacıları ikinci kez bir araya getirmeye hazırlanıyor.
#AdcolonyMobil oyunlar her geçen gün popülerliğini arttırırken, dijital neslin geleceğinin annelerin elinden geçtiğini de hatırlamak gerekiyor. Tahmin edilenin aksine, mobil oyunlar sadece çocuklar ve gençlerin değil, 20’lerden 50’lere her jenerasyondan annelerin de ilgi alanı. Mobil iletişimin öncüsü AdColony ve araştırma dünyasının lideri Nielsen’in iş birliğinde ikinci kez gerçekleşen “Mobil Oyuncular” araştırması sonuçlarına göre, mobil neslin oyun trendlerini belirleyen dijital anneler, ister 20 yaşında olsun, ister 50 yaşında her gün mobil oyun oynuyorlar.
#AdcolonyOcak ayı itibariyle faaliyetlerine başlayarak bilim ve teknoloji dünyasında kadının kendi potansiyelini keşfetmesi ve fırsat eşitliğini sağlayarak toplumsal kalkınmayı destekleyici çalışmalar yapmayı amaç edinen Teknolojide Kadın Derneği (Wtech) ilk genel kurulunu gerçekleştirdi.
#TeknolojiKatlanabilir telefon teknolojisi hayatımızı ve tercihlerimizi değiştirecek gibi görünüyor. Uzun süredir kullandığımız akıllı telefonlarımız şimdi daha şık, geniş, fonksiyonel, katlanabilir bir hâl aldı. Telefon üreticisi markalar ardı ardına katlanabilen ekranlarını tanıtıyor. Bu telefonlar aslında hayatımıza girecek olan yeni teknolojilerin de habercisi niteliğinde. Yakın gelecekte daha sık karşılaşacağımız AR uygulamaları ve 5G bu yeniliklerden bazıları.
#ReklamIAB Türkiye tarafından bu yıl 9. kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 21 Şubat tarihinde Four Seasons Bosphorus Otel’de düzenlenen törenle sahipleri ile buluştu. ‘Dijitallendiniz” temalı MIXX Awards Türkiye’de büyük ödülün kazananı “Ruhun Doysun” çalışması oldu. Çalışma ayrıca Marka Farkındalığı ve Konumlandırma, Markalı İçerik, Sosyal Pazarlama-WOMM kategorilerinde ödül aldı.
#Ödül