Her sektör gibi perakende de dijitalleşmenin etkisi ile ciddi bir dönüşümden geçiyor. Müşterilerin alışveriş alışkanlıklarının değişmekte olduğu ve sürekli yeni dijital kanalların devreye girdiği bu dönemde, perakendecilerin tüketicilerle etkileşim ve bağ kurma yeteneği her zamankinden daha önemli hale geliyor. Yapay zekâ, blokzinciri, metaverse gibi teknolojilerin perakendedeki uygulamaları; son araştırmalar ve öne çıkan yeni müşteri trendleri doğrultusunda yeni nesil perakendeyi tüm detaylarıyla analiz ettim.
#Ergi ŞenerGün geçmiyor ki “metaverse”e yönelik yeni bir haber ya da gelişme ile karşılaşmayalım… Forbes’da yer alan bir makale “metaverse ile ilgili Twitter paylaşımlarının geçen yıl %19,425 artış gösterdiğini” belirtti. 2021’in son günlerinde, metaverse özelinde gerçekleştirilen bir araştırmaya göre, “Z kuşağı metaverse’deki sanal mağazalarda alışveriş yapma konusunda oldukça pozitif düşünüyor”.
#HürriyetCovid-19 nedeniyle vaktimizin çoğunu evden geçirdiğimiz uzunca bir zamanı geride bırakmaya hazırlanıyoruz. Yeni normalleşmeye uyum sağlamaya çalışırken bunun yanında makyaj malzemeleri, ürünleri ve trendlerini yenilemeye başladık bile. Bu yenilenme duygusunu makyajınızda da hissetmek istiyorsanız, size 2021 yazının en trend makyajlarından bahsedeceğiz. İçinizdeki yaz enerjinizi yüzünüze yansıtmak istiyorsanız, aşağıdaki bilgilere bir göz atmanızı tavsiye ederiz. Hazırsanız, başlıyoruz.
#Makyaj TrendiHer sene modayla birlikte makyaj trenleri de yenileniyor. Geçtiğimiz yıllardaki takma kirpikler, abartılı makyajlar yerini bu yıl doğal bir görünüme bırakıyor. Özellikle karantina süreci bu sene makyaj da dahil, hayatımızın birçok anına yansıdı diyebiliriz. İşte bu yıl köklü bir değişikliğe uğrayan makyaj trendleri…
#Göz Makyajı