Paylaş
Ancak işe mevsim başında başlamayıp geç zamanlarda başladıkları için süratle bitirmek üzere yalap şap çalışarak üstünkörü işi bitirdiklerini bu semtte
oturan birisi olarak gözlerimle şahit oldum.
Demek ki işi, yapan firma yandaş firma olunca kontrol mühendisleri de işi böylece bitirdiler. Ancak şimdi bu inşaat mevsiminde gene bu güzergahlarda bulunan sokak sularının toplanmasını sağlayacak tesis için yeniden yol kenarları hafriyatla açılıyor ve de buralara künkler yerleştiriliyor. Bu şekilde Hoşdere Caddesi’nin yarısı trafiğe kapalı bir vaziyette yan sokaklardan akış sağlanmaya çalışılıyor.
Benim şikayetim bu durumu bir gelip görmeniz ve de Sayıştay denetçilerine ASKİ’nin yaptığı yandaş müteahhidi zengin etme uygulamasının incelemeye alınması için sizden duyuru yapmanızdır.
Bakıyorum kimdeden ses seda çıkmıyor. Milleti pısırık haline getirmişler.
Akın ÖZDEN
twitter’den vaziyeti kurtarmak
Başkenti sarsan ve bir kişinin hayatına mal olan “göçük” olayının ardından ilk açıklamayı twitter’dan yapan Melih Gökçek “Metronun, Ulaştırma Bakanlığına devredildiğini bilmeyen bir tek devekuşları kaldı. Bizim yapmadığımız yerden biz nasıl sorumlu oluyoruz anlamak mümkün değil” diyor.
Twitter’den açıklama yerine neden gazetecilerin karşısına açık yüreklilikle cevap vermiyor?
Dün bir bugün iki... Metro Bakanlığa yeni devredildi. Bakanlık inşaatı henüz ele aldı, göçük şimdiye kadar yapılanların denetimsiz ve zayıf olduğunu gösterir. Hemen suçu başkasına paslıyor tek maharet bu mudur...
Ankaralılara doğrular neden söylenmiyor.
Herkes kimin ne olduğunu biliyor, tünelleri lağım basıp çökmeler daha önce de oldu (Örneğin, Batıkent, Gordiyon altı...) Sayın Başkan, hep kolaycılığı tercih ediyor, at suçu başkasının üstüne olsun bitsin kendi sözde sıyrılsın!
Y.B.
Tüvtürk ve Emniyet
25 Haziran tarihli Doğan Güneş isimli okurunuzun ‘Tüvtürk sinir bozuyor’ (25 haziran) yazısına ilaveten ben de yaşadığımız bir olayı aktarayım.
Arabamızın 3. muayenesinde Eryaman Tüvtürk’ten ruhsatta şasi numarasının ‘bir o eksik yazılmış olduğu’ gerekçesiyle araç muayene onayımız verilmedi ve ruhsatı değiştirmemiz istendi.
Bizde Ankara Emniyet Müdürlüğü’nde 185 TL.vererek yeni ruhsat alıp tekrar muyeneye gittik.
Ancak bu seferde yeni ruhsatı yazan görevli ‘1.3 diesel’ yerine ‘1.3 benzinli’ yazmış.
Bunu da düzeltmek için tekrar 80 TL vererek yeniden değerli kağıt kapsamında ruhsatı değiştirmek zorunda kaldık.
Bu arada Ankara-Eryaman arasında 6 kez yol yapmış olduk.
Burada Tüvtürk’ün aslında işi yaptığını düşünüyorum ama bizden kaynaklanmayan hataların cefasını maddi manevi neden biz yaşıyoruz?
Yaklaşık 200 km. yakıt gideri, iki-üç iş günü uğraşı, maddi kayıp ve zaman kaybının sorumlusu Emniyet Genel Müdürlüğü değil mi?
Burada görev yapan memurların ‘pardon’ demeleri yeterli bir gerekçe mi oluyor?
Baki ŞAHİN
Biliyor musunuz
- AnkaraTabip Odası’nın, kapatılacak Etlik İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde görev yapan doktorlar ve sağlık çalışanlarına bugün 12.30’da hastane bahçesinde bir basın açıklaması yaparak, kamu sağlık hizmetleri için verdikleri hizmetlerden dolayı hekimlere birer hatıra hastane maketi sunacaklarını...
Paylaş