’Müşteri memnuniyeti’

KURUMSAL İletişim Yönetimi’nden gelen açıklama şöyle:

Okuyucularınızdan Osman Biçer’in tarafınıza ilettiği şikayetiyle ilgili durumu sizinle paylaşmak istiyoruz.

Hesap İşletim Ücreti, tüm bankalar tarafından, yürürlükte olan Bankalar Kanunu’na, ilgili diğer mevzuat hükümlerine ve bankacılık genel uygulamasına uygun biçimde tahsil edilmektedir. Müşterilerimize sunulan bankacılık hizmetlerinin karşılığı olarak mudilerinden ’Hesap İşletim Ücreti’ adı altında, mevzuat hükümlerine ve genel bankacılık uygulamalarına uygun biçimde hizmet ücreti alınmaktadır.

Müşteri memnuniyetine önem veren bir kurum olarak, müşterilerimizin bu ve benzeri ücretlerle ilgili bilgilendirilmesi amacıyla, bankamız tarafından tahsil edilen tüm masraf ve ücretler şubelerimizde ilan edilmektedir. Ayrıca hesap işlem ücreti ile ilgili değişiklikler www.yapikredi.com.tr internet sitemiz aracılığıyla da duyurulmaktadır.

Bu bilgilendirmelerin yanı sıra bankamızın şubeleri nezdinde hesap açtıran ve gerçekleştirilen bankacılık işlemlerinde esas alınmak üzere, her müşterimiz tarafından imzalanan Bireysel Müşteri Sözleşmesi’nin ilgili maddesinde, müşterilerimizden ’hesap işlem ücreti’ tahsil edileceği ve bankanın bu tutarı müşteri hesabından re’sen tahsile yetkili olduğu hususu yer almaktadır.

Müşteri memnuniyetini her zaman önceliği kabul eden Yapı Kredi olarak değerli müşterimizin hassasiyetini anlıyor, ancak yasal mevzuat gereği bu ücretin alındığını bilgilerinize sunmak istiyoruz.

Yapı Kredi Kurumsal

İletişim Yönetimi


Keçiören Belediye Başkanına duyurulur

- BEN Basınevleri Üstün Sokak’ta oturmaktayım. Sokağımıza girmek için Söylev Sokak’tan çıkmamız gerekiyor. Ama oradan geçmemiz için ya inen aracın yada çıkan aracın beklemesi gerekiyor.

Bu bir tarafa gazetenizin Ankara Ek’inde ben iki kez gördüm. Kaza yapan araçların ve yolun durumunu gösteren haberi; kaç kez çıktığını bilmiyorum.

Kışları 2-3 haftada bir kaza oluyor. Çünkü aynı zamanda çok dikte bir yol. Önceki başkan Altınok

çalıştı, Keçiören’e bir şeyler yaptı. Nedense Basınevleri Mahallesini bir türlü göremedi. Belediyenin tahsis ettiği aynı yolun sağında ve solunda biri okul, biri sağlık ocağı (31943/1 ve 31889/1 ada ve parselleri) bir türlü yapılmadı. Sesimizi de duyuramıyoruz bir türlü.

Sizin aracılığınızla seslenelim etkisi ne olacak?

n Hikmet DÖNMEZ-Üstün sokak sakini

Tüketici hep mağdur mu olacak

13.12.2004 tarihinde Kızılay’daki YKM’dan SIEMENS CX65 model resmi faturalı ve garanti belgeli bir cep telefonu satın almıştım; ta ki bu tarihe kadar da kullanıyordum. Ne var ki geçen ay telefonumun klonlandığını ve 5.7.2009’e kadar ilgili kuruma başvurmadığım takdirde telefonu kullanamayacağım bildirildi.

Uzun hikayeyi anlatsam köşenizi kaplar. Bir çok girişim yaptım; firmadan cevap alamadım.

Hep biz tüketiciler mi mağdur olacağız?

Devletin yasalarla belirlediği ve kurduğu Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu da yine tüketicinin aleyhine ancak tek hat kullanma şartıyla klonlanmayı eşleştirme dedikleri bir yöntemle hallediyor. Burada da yine ya bu telefonu tek hat olarak kullanacaksın ya da bunu çöpe atacaksın. Yerine yeni bir telefon alıp istediğin gibi birkaç hattı da beraberinde kullanacaksın diyorlar. Ama bizleri koruyan karşı tarafı cezalandıran hiç bir yasa veya bir müeyyide yok. Bu firmaları cezalandırsınlar bakalım da o zaman bu tip olaylarla karşılaşılıyor mu görsünler.

Ben kendilerine elektronik posta yoluyla da ulaştığım ve konuyu bildikleri halde bir türlü telefon bile açıp özür bile dilemeyen firmanın yetkilerinden eğer bu yazımı yayınladığınız takdirde bir cevap bekliyor.

Kudret KAATSIZ
Yazarın Tüm Yazıları