Paylaş
- Fuarın kapalı alanında
birebir Simit Sarayı mağazasıyla yerimizi aldık. Bu seyyar
araçla da MAPIC’e gelenleri daha dış giriş alanından itibaren Simit Sarayı lezzetleriyle tanıştırmak istedik.
Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu
(TAMPF) Başkanlığını yürüten LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, Birleşleşmiş
Markalar Derneği (BMD) Başkanı ve Ramsey CEO’su Hüseyin Doğan, Kandilli Kulübü Başkanı Onur
Soysal, Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, işadamları Saffet Ulusoy ve Emin Önal’la birlikte fuar alanına girerken Abdullah Kavukçu MAPIC’e katılma nedenini anlattı:
- Bu yılı 280 Simit Sarayı restoranı ile kapatıyoruz. Bunların 52’si yurtdışında. Yurtdışında restoran açmaya gittiğimizde kendimizi anlatmamız gerekiyor. MAPIC’te dünya perakende emlakçılarının ürünlerimizi tadarak bizi tanımalarını istedik.
MAPIC’te 3 gün boyunca katılımcılara ücretsiz hizmet vereceklerini belirtti:
- Fuara katılım bedellerimiz dahil bu işin bize 3 günlük maliyeti 400 bin Euro.
Fuarın ikinci gününde Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hulusi Belgü, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Hüseyin Doğan, Başbakanlık Yatırım Ajansı Direktörlerinden Arda Ermutlu, Akdünya Yönetim Kurulu Üyesi Meral Molinas, Mavi Jeans CEO’su Cüneyt Yavuz, LC Waikiki Uluslararası Operasyonlar Genel Müdürü Yenal Gökyıldırım, Simit Sarayı COO’su Alp Gürdil ve Rönesans Gayrimenkul Yatırım Yönetim Kurulu Üyesi Özgür Cambaş’ın karıldığı paneller gerçekleşti.
Panellerin ardından Vahap Küçük, Hüseyin Doğan, Onur Soysal, Mesut Sancak, Saffet Ulusoy, Emin Önal, Süvari Giyim’in patronu Ahmet Coşkun ve Yenal Gökyılıdırm’ın aralarında yer aldığı ekip, önlük ve şapkaları giyip Abdullah Kavukçu ile birlikte MAPIC’in katılımcılarına simit dağıttı.
Daha sonra Vahap Küçük ile Hüseyin Doğan, Simit Sarayı standında simit eşliğinde ince belli cam bardakta çay ve Türk kahvesi içerken şu mesajı verdi:
- MAPIC’in artık Türkiye’de de düzenlenmesi gerekiyor. Bu fuarın İstanbul’da düzenlenmesi, bölgeden de yoğun katılımcı çeker.
Abdullah Kavukçu’ya 280 restoranda günlük simit satışlarını sordum:
- Ayda 10 milyon adet ürün satıyoruz. Bunun yüzde 20’si simitten oluşuyor.
- Yıllık cironuz ne kadar?
- Şirket ciromuz 200 milyon lira dolayında. restoranlarla birlikte yarattığımız ciro 500 milyon lirayı aşıyor. Sağladığımız toplam istihdam da 5 bin 500 kişiyi buluyor.
Vahap Küçük’e döndü:
- Simit Sarayı’nın gıda sektörünün LC Waikiki’si olmasını hedefliyoruz.
3 günlük MAPIC etkinliği süresince Simit Sarayı’nın stand ve seyyar aracının önünde kuyruk oluştu...
BMD Başkanı Hüseyin Doğan, kuyruğu görünce bana başlık önerdi:
- Simit Sarayı, MAPIC’e damgasını vurdu.
Paylaş