Paylaş
Film hoşsohbet taksici Fikret’in etrafına anlattığı dört öyküden oluşuyor. Projenin yaratıcıları bu birleştirici unsuru, karakterin eline baston vererek bir tür ‘Meddah’ geleneği içine oturtmak istemişler.
Lakin bütün bu kâğıt üzerindeki iyi niyetli çabaların peliküle yansımasında etkileyici bir film ya da skeçler toplamı bulamıyoruz. ‘Ayrılık’ adlı öykü diğerlerinin önünde birkaç adım önde duruyor, ama diğer üçü vasatı aşamıyor. Filmin bir başka problemi de elindeki son derece güçlü kadroyla istenilen verimi alamaması olmuş. ‘Olağan Şüpheliler’e yapılan gönderme de ‘Hoş bir sada’dan öteye gidememiş. Bu durumda insan şöyle düşünüyor: “Bu kadar sinema bilgisi ve sevgisinin karşılığı, böyle bir film mi olmalıydı?”
Önümüzdeki tabloda da bize (yani ‘eleştirmen’ tayfasına) düşen de, bu yaratıcı ekibin ve oyuncu kadrosunun daha iyi ve derin projelerde karşımıza çıkma ihtimalini sevmek!
Paylaş