Paylaş
“Koluman Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş olarak acenteliğini yaptığımız Gruopama Sigorta A.Ş’den müşterimize kasko poliçesi tanzim edilmiştir. Müşterimiz, kaza yaparak Koluman Sigorta satış danışmanını arayarak, kendisine çekici hizmeti sağlanmasını talep etmiştir. Satış danışmanımız da kasko poliçesinin yapıldığı sigorta şirketi olan Gruopama Sigorta A.Ş’nin acil yardım hattını arayarak asistans hizmeti (çekici) için hasar ihbarında bulunmuştur. Hasar ihbarında bulunurken asistans firmasına müşterimizin iletişim numarası da verilerek çekici hizmeti kendisine yönlendirilmiştir.Bu hizmetin sağlanması için satış danışmanımızın sigorta şirketi ile yaptığı telefon görüşmeleri kayıt altında olup, sigorta şirketin de mevcuttur.
BAŞKA YETKİMİZ YOK
Asistans hizmeti de sigorta şirketi olan Gruopama Sigota A.Ş tarafından organize edilmekte olup, acentenin ikinci veya daha fazla aramasından başka yapabileceği bir yetkisi de yoktur. Müşterimizin hasarlı aracı 16.10.2012 tarihinde servise giriş yapmıştır.
ONARIMIN BİTTİĞİ BİLDİRİLDİ
Hasarlı araç servise giriş yaptıktan sonra müşterimize, Gruopama Sigorta asistans merkezinden rent a car talebinde bulunulmuştur. Rent a car firması müşterimize araç tahsis etmiştir.19.10.2012 tarihinde hasar onarım işi tamamlanarak, aracın teslim alınması için yetkili servis tarafından müşteri bilgilendirilmiştir.
SİGORTACI DEĞİL SERVİS BİLDİRİR
Müşteri seyahat için havalimanında olduğunu, aracını seyahat dönüşü teslim alacağını bildirmiştir. Koluman Motorlu Araçlar yetkili servisi aracı 30.10.2012 tarihinde müşteriye teslim etmiştir. Müşteri, onarılan aracının teslim tarihinin Koluman Sigorta tarafından bildirilmediğinden yakınmıştır. Servislerde onarılan sigortalı araçlarda aracın teslime hazır olduğu sigortacı tarafından değil, onarımı gerçekleştiren servis tarafından bildirilmektedir.
KİRALAMA FİRMASI İLE MÜŞTERİ ARASINDA
Müşterimizin, Rent a car firması ile yaşadığı sorun ise; tahsis edilen aracın iade süresi dolmasına rağmen Rent a car firmasına aracın teslim edememesinden kaynaklanmaktadır. Rent a car firması fazla kullanılan süre için ücret talep etmiştir. Konu tamamen Rent a car firması ile müşterimiz arasında yaşanmış bir sorun olup, acenteliğimiz ile uzaktan yakından bir ilgisi de bulunmamaktadır.
GÖREVİMİZ BAĞ KURMAK
Sigorta acentelerinin görevi, müşteri ile sigorta şirketi arasındaki bağı kurmaktır. Koluman Sigorta olarak bu bağ kurulmuş olup (hasar ihbarında bulunmak, Rent a car hizmeti sağlamak), sigorta şirketi tarafından organize edilen hizmetlerde aksamalar olmuş olabilir. Bu aksamaların tamamen acentenin ilgisizliği/kusuru olarak görmek sigorta şirketi ile acentenin görev ve sorumluluklarının tam olarak idrak edememekten kaynaklanmaktadır.
MÜŞTERİMİZİN TALEPLERİNİ YERİNE GETİRDİK
Sonuç olarak Koluman Sigorta Aracılık Hizmetleri A.Ş anlaşmalı servis kapsamında müşterinin tüm taleplerini yerine getirmiş iken kamuoyuna ilgisiz ve usulsüz işlem yapmış gibi yanlış bir şekilde yansıtılmıştır.”
Son bir not. Mail atan okuruma da bu açıklamayı ilettim. Kendisine aracıyla ilgili bilgi verilmediğini ve mağduriyetinin bu açıklama ile bir kez daha ortaya çıktığını söyledi.
Paylaş