Ağır sözleşme şartları markasına hayat verdi

Almanya’dan Türkiye’ye geldiğinde, aklında anaokulu açma fikri vardır. Ama kardeşinin Almanya’da diş beyazlatma merkezi açmasıyla işin seyri değişir. Beyhan Nalbantoğlu da bu merkezi İzmir’e taşımak ister. Diş beyazlatma üzerine eğitimler alan Beyhan Nalbantoğlu, Alman firmanın bayiliğini alır. Ancak ağır sözleşme şartları nedeniyle girişimden vazgeçen Beyhan Nalbantoğlu, bir süre sonra bunu kendi markasıyla hayata geçirir. Ofisini tutar, ama pandemiye takılır. Beyhan Nalbantoğlu da bu kez diş beyazlatmayı eve taşır. Yurtdışında ürettirdiği diş beyazlatma kitiyle girişimini hayata geçiren Beyhan Nalbantoğlu’nun gündeminde White Art markasıyla merkezler açmak var.

Haberin Devamı

 

BEYHAN Nalbantoğlu... Farklı bir alanda eğitim alsa da karşısına çıkan fırsatı girişime çevirmeyi başaran iş insanı. Bu süreçte yaşadığı tüm olumsuzluklara rağmen hedeflerinden vazgeçmeyen genç bir girişimci... White Art’ın kurucusu Beyhan Nalbantoğlu ile hem girişimcilik serüvenini hem de gelecek ile ilgili planlarını konuştuk. 1990 Hatay doğumlu olan Beyhan Nalbantoğlu, hikayenin devamını şöyle aktardı:

Ağır sözleşme şartları markasına hayat verdi

ALMAN DİSİPLİNİYLE BÜYÜDÜ
“Hatay, doğumlu olsam da aslen Mardinliyiz. Babam makine mühendisi. Ve iş için Almanya’ya çalışmaya gitti. Önce o, ardından da biz gurbetçi olduk. 4 yaşımdan sonra benim için Almanya macerası başladı. Eğitim hayatıma orada devam ettim. Önce anaokulu üzerine eğitim aldım. Ardından da pedagog oldum. Aslında aldığım eğitimin Türkiye’de tam karşılığı yok. Ama anaokulu ve çocuk gelişimi üzerine bir eğitim diyebiliriz. Beş yıllık eğitim sürecinde de her yıl zorunlu stajlarım oldu. 2018’de ise evlendim. Evlilikle birlikte de Türkiye’ye döndüm.”

Haberin Devamı

Ağır sözleşme şartları markasına hayat verdi

NEDEN TÜRKİYE’DE DE OLMASIN
Eşinin İzmir’de olması nedeniyle buraya yerleşen Beyhan Nalbantoğlu, çeşitli iş görüşmeleri olsa da diplomasının denkliğinin olmaması nedeniyle bunların sonuç vermediğini paylaştı. Bu süreçte babasının da yönlendirmesiyle İzmir’de bir öğretmen arkadaşıyla anaokulu açma fikri üzerine odaklanan Beyhan Nalbantoğlu, “Okul için kafa yorarken kardeşim Almanya’da bir markanın bayiliğini alarak iş yeri açtı. Almanya’da oldukça yaygın olan bir sistem var. İnsanların estetik algısına uygun hizmet veren diş beyazlatma merkezleri bulunuyor. Kardeşim de böyle bir merkez açtı ve ‘bunu neden Türkiye’de de yapmıyoruz’ sorusunu yöneltti bizlere” diyerek, girişimci ruhun harekete geçme sürecini paylaştı.

Haberin Devamı

Ağır sözleşme şartları markasına hayat verdi

İŞİN SEYRİNİ DEĞİŞTİRDİ
Kardeşinin o heyecanla Alman markayla sözleşme imzaladığını anlatan Beyhan Nalbantaoğlu, süreci şöyle aktardı: “Sözleşme imzalandı, ama biz sözleşmeyi hiç görmedik. Ben Almanya’da diş beyazlatma üzerine eğitimler aldım. Tabii, iş Avrupa’da popüler olsa da Türkiye’de bu konudaki girişimlerin yetersiz olması beni cesaretlendirdi. Bunu yapmak için diş hekimi olmaya da gerek yok. Aslında kozmetik ve güzellik sektörüyle iç içe bir uygulama. Eğitimlerin ardından İzmir’de yerimizi tuttuk, ama o süreçte önümüze sözleşme geldi. Sözleşmeyi okuyunca şartlarının çok ağır olduğunu gördük. Bu nedenle cezamızı ödeyerek, o sözleşmeyi feshettik. Büyük bir heyecanla başladığımız yolda yaşadığımız hayal kırıklığından, bir tanıdığımızın ‘siz neden kendi markanızla bunu yapmıyorsunuz’ demesiyle çabucak çıktık. Ve kendi markamızı 2020’de oluşturduk. Ama bu kez de karşımıza pandemi engeli çıktı. Öyle olunca da odağımızı bir diş beyazlatma merkezi açmak yerine e-ticarete çevirdik. Diş beyazlatma kiti geliştirdik. Ve White Art, yeni yılla birlikte satışa çıktı.”

Haberin Devamı

 
ÖNCE E-TİCARET
SONRA DA MERKEZ

ALMANYA’da aldığı dış beyazlatma eğitimleriyle birlikte kendi markasını oluşturan Beyhan Nalbantoğlu, “Bu bilgi birikimimle kitimizi yurtdışında ürettiriyoruz. Her şey bizim formülümüze göre yapılıyor. Ev tipi kullanım için geliştirdiğimiz kitimiz ise şu an tüketiciyle kendi internet sitemizin dışında bir e-ticaret platformunda da satışa çıkmış durumda. Pandemi nedeniyle askıya aldığımız diş beyazlatma merkezimizi de İzmir’de açmak için pandeminin bitmesini bekliyoruz. Bunun için makinelerim şu an evde duruyor. Hedefimiz bu alanda White Art Smile Studio markasıyla francihse vererek büyümek. Planlarımız arasında diş beyazlatmayla ilgili farklı ürünler de bulunuyor” diyor.

Haberin Devamı

 
FİLTRESİZ GÜLÜŞLER

HEM cihaz hem de jel olarak ürünlerinin piyasadaki rakiplerine göre farklı olduğunu dile getiren Beyhan Nalbantoğlu, bu bilgileri paylaştı: “White Art’ın led ışıklı diş beyazlatma kitinin, yüksek yoğunlukta soğuk ışık teknolojisi sunan bir yapısı var. Sarı ve gri lekelerle savaşarak dişleri beyazlatmak ve parlatmak üzere özel formüle edilmiş bir jelimiz var. Bu jel, mavi ışın gücüyle birleşerek zorlu lekeleri ortadan kaldırıyor. Kırmızı ışın ise diş beyazlatma sürecinde oluşabilecek hassasiyeti azaltıyor. Diş beyazlatma kit ve merkezlerinin Avrupa’da popüler olmasının nedeni ise sosyal medya. Çünkü, paylaşılan özçekimde gülüş çok önemli. Burada da estetik kaygıyla dişlerin beyazlığı ön plana çıkıyor. Onun için filtresiz gülüşlerin adresi bu.”

KISA KISA

Haberin Devamı

* İzmir’deki girişime vesile olan kardeşinin de Almanya’da diğer markayla yollarını ayırdığını dile getiren Beyhan Nalbantoğlu, “Çünkü, yakında bizim markamızla Almanya’da bir merkez açacak. Böylelikle yurtdışında da olacağız” diyor.

Yazarın Tüm Yazıları