SEK, Final Four’un resmi sponsoru

KOÇ Grubu’na ait Tat Gıda’nın şirketlerinden SEK, EuroLeague’in resmi sponsorlarından biri olarak Final Four’a katıldı.

Haberin Devamı

BELGRAD

SEK, Final Four’un resmi sponsoruGenel Müdür Arzu Aslan Kesimer, çocukların sağlıklı gelişimi için spora destek verdiklerini belirterek sponsorluğun üç yıl boyunca süreceğini açıkladı.

Sırbistan’ın başkenti Belgrad’da yapılan Final Four finalinde Fenerbahçe-Real Madrid maçını bir grup gazeteci ile izleyen Kesimer, ilk olarak 2004 yılında hayata geçirdiği “İçsek Büyüsek” reklam filmi ile süt ve basketbol ilişkisine önem vermeye başladıklarını söyledi. Sütün boy uzatma üzerindeki etkisini anlattıklarını söyleyen Kesimer, “2017 yılında Türkiye Basketbol Federasyonu ve NBA ile işbirliği yaparak Türkiye’de Junior NBA Ligi’nin de sponsoru olduk” dedi. Dünyanın en prestijli spor organizasyonlarından biri olan Euroleague Basketball ile işbirliği yapmayı  çok önemli bulduklarını da anlatan Kesimen, şunları söyledi:

Haberin Devamı

“Yapılan pazar araştırmalarına göre Avrupa’da 89 milyondan fazla EuroLeague taraftarı var. Türkiye’deki taraftar sayısı ise 21 milyon civarında. Bir sezonda 2 milyar kişi maçları izliyor, sahada maç izleyenlerin sayısı ise 2.7 milyon. SEK’in EuroLeague sponsorluğu 2017-2018 sezonundan itibaren üç yıl boyunca, Türkiye bölgesi için Turkish Airlines EuroLeague’in resmi sponsorluğunu, 7DAYS EuroCup’ın resmi sponsorluğunu ve Euroleague Basketball’un resmi sponsorluğunu kapsıyor.”

Arzu Aslan Kesimer, 3 yıl boyunca farklı pazarlama kanallarında sponsorluğu vurgulayacaklarını da belirterek “Bu iletişim sayesinde SEK’in marka bilinirliğiyle marka değerinin daha da artacağına inanıyoruz. SEK olarak ‘çocukların iyilikle büyümesini’ amaç edindik. Onların süt içerek fiziksel büyümelerini sağlarken basketbol ve takım oyunu ile sosyal gelişimlerine de katkı sağlamak istiyoruz. Bu amaçla da basketbolun SEK markasıyla birebir örtüştüğünü düşünüyoruz” dedi.

Yazarın Tüm Yazıları