Paylaş
Ne var ki bu firmalar pek haksız da sayılmazlar çünkü mizah reklamda sonuç getiren en etkili yollardan biri. Mizah aracılığıyla kurulan ilişki, tüketicinin markaya yönelik olumlu hisler edinmesini sağlıyor. Markaya karşı beslenen olumlu düşünce ve duygular, daha sonra satın alma kararının verilmesi anında o markanın tercih edilmesinin sağlıyor.
Aşağıdaki 20 reklamın tüketici tercihini ne kadar etkilediği bilinmez ama hepsi birbirinden komik olduğu söylenebilir.
1. 3M Post-It
Fark yaratmak için...
2. Tums Extra
“O kötü kuzu için, Tums Extra hazımsızlık giderici.”
3. Bearded Lady Bourbon
Bearded Lady Amerikan burbonu en zorlu durumlarda (!) bile güçlü kalmanızı sağlar.
4. Playtex Sahte Meme
“Zor küçük insanlar için”
5. Nataraj Kurşun Kalemleri
“Kuvvetli kalem içi önemlidir.”
6. Energy Avustralya
“Enerji kullanımınızı anlamamız size yardımcı olmamıza yardım eder.”
7. Milky Way
“Pardon, Milk Way yiyordum.”
8. Volkswagen
“Volkswagen’den park yardımcısı teknolojisi.”
9. San Francisco Hayvan Barınağı
“Kusura bakmayın. Hastanemiz sadece hayvanlar için.”
10. Alo Ultra
“Biz de spagetti Napolitan’ı çok seviyoruz.”
11. Maxam Medeniyeti
12. 3M Scotch Tape
Çift taraflı bant
13. Santher Tuvalet Kağıdı
“Hiç tuvalet kağıtsız kalmayın. Her ruloda daha çok yaprak.”
14. Visa
Visa’nın sponsoru olduğu, ABD Ulusal Hokey Ligi Stanley Kupası eleme maçlarında oyuncuların geleneksel sakal tıraşı olmama totemine gönderme yapan bir ilanı.
15. Toshiba
“Alıntıyı bulmak için harcanan zaman ve kompozisyonu yazmak için harcanan zaman.”
16. Arjuna Yoga Merkezi
“Stres giderici yoga.”
17. Ibuprom Ağrı Kesici
“Akşamdan kalınmış sabahlar için.”
18. Sky Company Paraşüt Kursu
“Bu his sizi hiç terk etmeyecek.”
19. Wrigley Orbit
“Öğle yemeğinizin kahvaltınızla karşılaşmasına izin vermeyin.”
20. Bench Fix Kuaför Ürünleri
Paylaş