Neden Özcan ve neden Sıla?

Coca Cola’nın Bollywood temalı reklam filminde Özcan Deniz ve Sıla oynuyor...

Haberin Devamı

Hep söylüyorum; bu reklam ajanslarının burnundan kıl aldırmayan şöhretleri kılıktan kılığa sokmasına bayılıyorum!
Onlar da farkında karizmayı çizdirdiklerinin ama işte “Bu kadar parayı daha kolay nereden kazanacağız” deyip kabul ediyorlar...
Tabii kabul etmeyenler de var.
Mesela Tarkan, önüne konan milyon dolarları yıllarca kabul etmedi ve sonunda sadece kendi işini yaptığı; şarkı söylediği Filli Boya reklamına çıktı...
Hadi diyelim ki o Tarkan, onun bu lüksü var...
Ama ben biliyorum çok daha genç oyuncuların önlerine konan yüzbinlerce lirayı reddedip beğenmedikleri reklamları kabul etmediğini...
Filmleri, dizisi izlenen, yıllardır kesintisiz ekranda olan Özcan Deniz’in...
Bir günü boş geçmeyen, en çok konser veren sanatçıların başında gelen Sıla’nın reklamda oynamaya ihtiyacı mı var?..
Herkesin ihtiyacı olan bir şeyler var!
Ona da kabul ama hiç değilse senaryoyu kabul etmeyin...
Özcan’la Sıla’nın oynadığı reklam filmi “Why This Kolaveri Di” adlı bir Hint filminden alınma...
Şarkıyı söylüyorlar ama reklamdaki sahnelerin, koreografinin birebir filmden aşırıldığını kimse söylemiyor...
Ayrıca neden Hint konsepti, hiç belli değil...
Şimdi bu Bollywood danslarını, o kültürle doğup büyümüş Hint gençleri yapınca çok eğlenceli ve komik oluyor da bizim 45’ine merdiven dayamış Özcan Deniz yapınca sakil duruyor...
Sıla pek ortalıkta görünmeyerek olaydan yırtmaya çalışmış ama nafile, bu reklam filminin etkisini azaltabilmek için “Sevişmeden Uyumayalım” gibi en az 10 iyi şarkı yapması lazım...
Durum o derece fena yani...
Bu saçma Hint konseptini kabul etmeyip zorlama bir klip çekmek yerine karşılıklı şarkıyı söyleseler yeterdi zaten...
Çünkü şarkının ritmi, sözleri akılda kalıcı. Özcan’la Sıla’nın olması yeterdi...
Ne diye bu kadar zorlayıp Özcan’a ve en çok da Sıla’ya yazık ettiniz ki...

Haberin Devamı


Geğirten gazoz

Bugün reklamlardan başladık, oradan devam edelim. Bir gazlı içecek reklamı daha dönüyor ekranlarda...
Markanın ismini bile anmayacağım, çünkü amaçları bu zaten, mümkün olduğunca kötü reklam yapıp adından söz ettirmek...
Gazozda 4G teknolojisini icat etmişler...
Genç Gazoz Garantili Geğirtir...
Vay, vay, vay... Vallahi bravo; Müthiş zeka, müthiş yaratıcılık!
Orta eğitimdeki ergenlere versek ancak bu kadarını yaparlardı zaten...
Reklamın sonunda da geğirme sesi var...
Biz çocuklarımıza toplum içinde saygı kurallarını öğretmeye çalışırken bunlar garantili geğirmenin reklamını yapıyorlar...
Ha gayret, bir sonrası Recep İvedik gibi gaz çıkarmak, bunu da kullanın reklamlarınızda. Hem çok konuşulur hem de 5G’ye geçmiş olursunuz...

Haberin Devamı


Hayat kısa eğlenelim aga

Pazar sabahı Vialand ve Hürriyet Çocuk Kulübü işbirliğiyle düzenlenen brunch’taydık kızım Pera’yla...
Vialand, bizim eğlence duraklarımızdan biri...
Daha önce 3-4 kez gitmişliğimiz var, burayla ilgili bir-iki yazı da yazmıştım daha önce...
Her gittiğimde alanın biraz daha büyüdüğünü, yeni oyun parkurları eklendiğini görüyorum.
İstanbul’un turistik rotalarından biri olmuş vaziyette. Şehrin en fazla turist çeken yerlerinden biri.
Vialand’in en kötü yanı ne biliyor musunuz? Gitmesi güzel de çıkması dert...
Her seferinde Pera’yı devasa oyun parkından çıkarmak için akla karayı seçiyorum.
Vialand’in yakın zamanda Anadolu yakasında da açılacağını öğrendim.
Eğlence parkının maskotu Kaptan Gaga, “Hayat kısa eğlenelim aga” diyor ya...
Havalar düzeldi, hâlâ gitmediyseniz, çocuğunuz olsun ya da olmasın eğlenmek ve adrenalin için 3-4 saatinizi ayırın derim...
Brunch’tan sonra 2-3 saat daha kaldık ve biz bir kez daha memnun döndük...

Yazarın Tüm Yazıları