Paylaş
Köprülerden otomatik geçiş sistemi konusundaki haberlerimiz üzerine, okuyucularımız kendi başlarına gelenleri anlatan fakslar ve e-mail'ler yolladılar.
İnsanlar iyi niyetle yeni bir sistemden yararlanmak istediğinde başlarına neler gelir? Bu sorunun cevabını bu mektuplar veriyor.
Bir okurumuz, otomobili kardeşinin üzerine olduğu için, parasını ödemeye hazır olduğu halde elektronik etiket alamıyor! Sanki Karayolları'nın ya da Ziraat Bankası'nın görevi, otomobil ruhsatlarını kontrol etmek!
Bir başkası, Mecidiyeköy Ziraat Bankası şubesine gittiğinde ağır bir bürokrasiyle karşılaşıyor. Ve kendisine ‘‘medyanın yazdığı her şeye inanmayın'' deniliyor. İyi de biz yazdığımız bilgileri zaten Ziraat Bankası'ndan almıştık!
Bir başkası ise Şişli Ziraat Bankası şubesine gidip elektronik etiket almak istiyor, ‘‘etiket yok'' cevabını alıyor!
Bu kadar yatırım yapılan bir sistem, bu muameleyle nasıl yaygınlaştırılabilir? Hem de doğrudürüst bir indirim yapılmadan?
Peki bu sisteme niye para yatırdınız? O para da bizim paramız değil mi?
Paylaş