Sizin Victoria’s Secret kızlarınız varsa bizim de Biscolata erkeklerimiz var!

Şu genç adamların güzelliğine bakar mısınız?

Haberin Devamı

Boy desen var. Pos desen var. Kas desen maşallah.
Beden güzelliğini alana, ruh güzelliği bedava!
Allah sahiplerine bağışlasın! En yaşlısı 33 yaşında. Hepsi dünyanın dört bir tarafından gelmiş, özel seçilmiş modeller.
Onlar Biscolata erkekleri.
Nasıl da tatlılar, nasıl da kaslılar! Kendimi feda ettim, tek tek hepsiyle sizin için söyleşi yaptım. Zannettiğimden çok daha bilgili ve tecrübeli çıktılar. Hepsi uluslararası model. Böyle güzel bir insan türü var. Birkaç ay bir ülkede yaşıyorlar, çekim, reklam… Bitince başka bir ülkeye gidiyorlar. Belki de bu yüzden çok fazla kültür tanıyorlar. Çok fazla dil konuşuyorlar. Yarınları yok. Belli bir hayat planları da. Akışa göre yaşıyorlar. Kampanyayı çok eğlenceli ve yaratıcı. bulmuşlar. Şaşırmışlar da. Türkiye’nin daha konservatif bir ülke olduğunu düşünüyorlarmış. Kadınların yoğun ilgisi de onları şaşırtmış, Twitter’da ve Facebook’ta Türk kızlarından bir dolu evlenme teklifi almışlar. Hele Carlos’u, İstanbul’da yolda yürürken filan durduruyorlarmış. Hepsi halinden çok memnun. Hadi hep birlikte gelin bu genç adamları tanıyalım…

Haberin Devamı

BİSCOLATA ERKEKLERİ AYŞE ARMAN'A KONUŞTU / FOTO GALERİ

CARLOS MARTIN
Bir kadının önünde soyunamayacak kadar utangacım!

Biscolata erkeklerinin en meşhuru. Kadınlar onun gülüşüne bayılıyor. İspanya’da Madrid yakınlarında bir kasabada doğmuş, ailesi hâlâ orada. Artık o artık bir ‘evsiz’ ya da tüm dünya onun evi. Altı ay New York’ta, sonra tombaladan neresi çıkarsa. Samimi. Tatlı. 33 olduğu için mesleğin yaşlılarından sayıyor kendini,  “Artık baba rolleri teklif ediyorlar” diyor. Öyle ani ünlü olanlardan değil, keşfedilmesi zaman almış

Gerçek mesleğin?
- Bilgisayar programcısıyım.
Beş yıl sonrası için ne planlıyorsun?
- Yarın ne yapacağımı bile bilmiyorum!
Bir erkeğin soyunmasıyla bir kadının soyunması arasında ne fark var?
- Bir kadının soyunması daha seksi. Tabii bana göre.
Bugüne kadar bir kadın için soyundun mu?
- Hayır. Bir kadının önünde soyunamayacak kadar utangacım.
Bu takvimin hangi ayı olmak istersin?
- 3 Ekim’de doğdum, ekim olabilir.
İspanyol olmak, senin için ne ifade ediyor?
- Şu anda kriz demek. Ama aslında ‘tutkulu’ olmak demek.
İlişkilerin uzun sürer mi?
- Üçer yıllık iki ilişkim oldu. Şimdi yeni yeni Amerikalı bir modelle flört ediyoruz. Bakalım.
Nasıl kadınlarla birlikte olmaya tahammül edemezsin?
- Kıskanç kadınlarla. Onların yanında nefes bile alamıyorum. Ama sadık bir erkeğim.
Kadınlarda en çok sevdiğin şey?
- Dürüst olmaları, kendileriyle dalga geçebilmeleri. En önemli şey de konuşabiliyor olmak. Beden dediğin şey yaşlanıyor, geriye konuşmak kalıyor. Konuşamadığım bir kadınla sevişemem de…
Biscolata teklifi nasıl geldi?
- İspanya’dan Brezilya’ya kadar geniş bir coğrafyada Biscolata erkeği olacak birilerini arıyorlardı. Binlerce kişi arasından beni seçtiler. Gülüşümü çok sevmişler. Türkiye’ye geldim. Birinci reklamı çektik. Sonra Facebook, blog’lar, Twitter ve sosyal medya işin içine girdi. İş, acayip büyüdü. İkinci reklamda Flamenko yaptım, halbuki nasıl yapılır hiçbir fikrim yoktu. Yaratıcı ve şaşırtıcı buluyorum bu projeyi. Artık insanlar Türkiye’de beni tanıyor. Yolda yürürken ya da yemek yerken, “Carlos bir fotoğrafını çekebilir miyiz?” diyorlar, hoşuma gidiyor.
Türk kadınları en çok seni beğenmişler…
- Neticede hepimiz Akdenizliyiz. Aynı kan.
Ne zamandan beri modellik yapıyorsun?
- 13 yıldır. Yedi yıldır da uluslararası boyutta.
Alkol, gece hayatı…
- Yok canım. Belki 20’likler öyledir. Ben hemen hemen hiç çıkmam geceleri. Burada birkaç yere gittim, Ortaköy’ü seviyorum.
Hep formda olmak zorunluluğu baskı yaratmıyor mu?
- Yaratıyor ama yapacak bir şey yok, oyunun kuralı bu. Her gün spora gitmek zorundayım.
Biscolata reklamı hayatında neyi değiştirdi?
- Twitter’de ve Facebook’ta binlerce takipçim var. Büyük çoğunluğu Türk. Bana uğur getirdiniz.

Haberin Devamı

Sizin Victoria’s Secret kızlarınız varsa bizim de Biscolata erkeklerimiz var

KRISTOPHER KRANZ  Kadınları mutlu etmeyi kim istemez!

Amerikalı. 19 yaşından beri modellik yapıyor. Halen 27 yaşında. Minnesota’da bir bahçeye çim ekerken, birinin kendisine baktığını hissediyor. Sonra o biri gelip, “Fotoğrafınızı çekebilir miyim, Calvin Klein’a göndereceğim” diyor. Aklında modellik yok. Ama Allah yürü ya kulum diyor, Calvin Klein’ın yanı sıra, Ralph Lauren ve Valentino’ya da modellik yapıyor.

 Nasıl buldular seni?
- Miami’deydim, teklif geldi, “Tamam” dedim, Küba’ya uçtuk.
Niye kabul ettin?
- Yaratıcı ve eğlenceli geldi. Bir de Küba’yı hiç görmemiştim.
Kadınlar tarafından arzulanmak nasıl bir şey?
- Şahane. Kadınları mutlu etmeyi kim istemez?
Arkadaşların ve ailen ne dediler?
- Çok cool buldular. Ailem için bütün bu modellik maceram çok tuhaf. Ben lisede filan inanılmaz utangaçtım. O kadar ki, yüzümü kaldırıp insanların yüzüne bakamazdım. Kadere bak ki, şimdi hayatımı böyle kazanıyorum.
Kadınlar en çok vücudunun neresine bakıyor?
- Göğsüm ve kollarım galiba.
Kadınların bakışları seni utandırıyor mu?
- Hâlâ kızarıyorum. Elimde değil.
Kadınlar taciz ediyor mu?
- Evet, bir sürü kez başıma geldi. Barlarda. Ya popomu elliyorlar ya da dönüyorum öpüveriyorlar.
Takvimin hangi ayı olmak istersin?
- Nisan.

Haberin Devamı

CEDRIC FRANCIS PATRICK DENUWELAERE

Doğru kadını yanlış yerlerde aradım

Doritos, Swatch, Nivea gibi pek çok tanınan markanın yüzü. Fransız aksanı bile anlaşılmayan bir New Yorklu artık o. Hafif de filozof bir tarafı var. Komplekssiz ve etkileyici.

Senin Biscolata deneyimini dinleyelim…
- Projeye bayıldım. Çok eğlenceli geldi. Budapeşte’de çektik reklamı. Şubatta yayınlanacak. Kadınlar nasıl soyunuyorsa, erkekler de soyunabilmeli! Hele mizahla yapılabiliyorsa daha da eğlenceli…
Senin hikâyen ne?
- New York’ta yaşıyorum, 10 yıldır modellik yapıyorum. Kendimi Fransız değil de, bir New Yorklu gibi görüyorum. Tıp okuyordum, model olmak isteyen bir kız arkadaşıma destek için seçmelere gittim, onu değil beni seçtiler! Dünyanın her tarafından teklifler gelmeye başladı. Birden doktor olmak sıkıcı geldi, tıbbı bıraktım. Annem önce delirdi. Ama şimdi Brad Pitt olduğumu düşünüyor!
Kadınların tacizine uğradın mı?
- Ne yazık ki hayır!
Kadında en tahammül edemediğin şey…
- Kibir.
Uzun ilişkiler?
- Ne yazık ki olamadı. Ama sanırım doğru kadını, yanlış yerlerde aradım.

Haberin Devamı

BRUNO SOARA AMARO
13 yaşında kızlar evlenme teklif ediyor

O, bir ana kuzusu. Dünyanın neresinde olursa olsun, işini bitirip Brezilya’ya ailesine koşuyor. Bazen de annesi onunla birlikte seyahat ediyor. 27 yaşında. Altı yıldır modellik yapıyor. Reklamcılık eğitimi almış. Oyunculuk da yapıyor.

Seni nasıl buldular?
- Brezilya’daki ajansımdan.
Neden kabul ettin? Kadınları mutlu etme düşüncesi mi? Eğlenceli mi geldi? Para için mi?
- Hepsi. Bir de kampanyada yer alan bütün isimler, uluslararası isimler. Hoşuma gitti.
 Kız arkadaş?
- Vardı ama bu hayatta zor. Seninle her yere gelirse olur ama öteki türlü çok zor.
Soyunmak tuhaf bir his mi?
 - Bu benim işim, tişörtümü çıkarınca utanacaksam bu işi nasıl yaparım?
Kızlar seni görüp çığlık atınca, şaşırıyor musun?
- Evet. Bana videolar yolluyorlar. Hatta evlenme teklif edenler var. 13 yaşında küçük kızlar, gülümsüyorum tabii.
Kız arkadaşın için hiç soyundun mu?
- Elbette. Hep o mu soyunacak?

Haberin Devamı

MARIANO NICOLAS MAZZINI
Erkek iktidarı bitti

30 yaşında. Meksika’da yaşıyor ama aslında Arjantinli. Tango seviyor. Fırsat buldukça yapıyor. Kendisini tutkulu ve romantik biri olarak tanımlıyor.

Normal bir reklamda kurabiye ya da çikolata görülür, şimdi sen görünüyorsun. Bu, seni rahatsız ediyor mu?
- Niye etsin? O çikolataları daha çok kadınlar yiyor, o yüzden de erkekler oynuyor reklamda. Kadınları yüceltiyorlar. Fena mı?
Kaç yıldır modellik yapıyorsun?
- 10. Çin, İspanya, Şili, Amerika, dünyanın her yerinde çalıştım.
Gerçek mesleğin?
- Otel yöneticisi ve beden eğitimi hocasıyım. Ama 20 yaşından beri modellik yapıyorum.
Bir erkeğin soyunmasıyla bir kadının soyunması arasında ne fark var…
- Hiçbir fark yok. Erkek iktidarı yıllar önce bitti.
Kadında tahammül edemediğin şey?
- İnişli çıkışlı olmaları, bir mutlular, bir mutsuz.
Kadında en sevdiğin şey?
- Pozitif ve güleryüzlü olmaları.

Bütün reklam filmlerinde kadın kullanılıyor biz tersini yapalım istedik

Şimdi de kadınlara hizmet olarak, bir yılbaşı takvimi hazırlıyoruz. Kadınlara keyif veren, görsel bir şölen. Daha önce yapılmamış bir şey…

TEM Stüdyoları…
İçeri giriyorum, bir kadın enerjisi hâkim.
Biscolata erkeklerinin takvim çekimi.
Portreleriyle ünlü usta fotoğrafçı Mustafa Deniz Seven, Biscolata erkeklerini çekiyor.
Ortalık kadın kaynıyor.
O departmandan, şu departmandan, bu departmandan kadınlar…
Bu stüdyoda karar veren kadınlar.
Güleryüzlü kadınlar, iş bitirici kadınlar, kendilerinden emin kadınlar.
Elif Çoban da onlardan biri.
Daha doğrusu bu kampanyanın arkasındaki beyin.
Şirketin hem sahiplerinden biri hem CEO’su.
Biscolata da, Antepli Şölen firmasının ürünlerinden.
Elif Çoban cesur bir kadın, yenilikçi bir kadın, risk almayı bilen bir kadın. Tek sıfatla söyleyecek olursak, başarılı bir kadın.
Antepli bir ailenin kızı.
7 kardeşler: 5’i erkek, 2’si kız.
Lisede okul birincisi, ODTÜ Ekonomi Bölümü’nden şeref derecesiyle mezun. 13 yıl şirketin ihracat departmanında çalışıyor, yüzün üstünde ülkeye ürünlerini ithal ettikten sonra şirketin CEO’su oluyor.
Tatlı, alçakgönüllü ve komik bir kadın…

Bu Biscolata erkekleri nereden çıktı?
- Bu işe karar verirken, yenilikçi ve sektörde olmayan ürünler üzerine fokuslandık, reklam kampanyamızda da bu çizgimizi sürdürdük. Önce piyasada nerede boşluklar var ona baktık. Kimsenin kullanmadığı, sahiplenmediği alanlar neler? Gördük ki, kadınlara hizmet eden bir marka yok…
Biscolata, tamamen kadınlara mı hizmet ediyor?
- Evet! Elimizde araştırmalar var, çikolatayı ve çikolata gibi haz veren ürünleri daha çok kadınlar tüketiyor. Hayattan keyif ve haz alan, yeniliğe ve değişikliğe açık kadınlar. İşte bizim hedef kitlemiz onlar! Onları yüceltmek ve onore etmek istiyoruz. “Size değer veriyoruz, sizi düşünüyoruz” diyoruz…
O yüzden mi bu hınzırca reklamı yaptınız!
- Kadınlara hoşluk olsun diye yaptık. Hınzır olduğumuz da doğru. Ama şöyle bir gerçek var, bu ürünü kadınlara satıyoruz, kadın koyacak halimiz yoktu! Ayrıca bütün reklam filmlerinde kadın kullanılıyor zaten, biz tersini yapalım istedik. Kadınların hoşuna gidecek, onları gülümsetecek filmler çekiyoruz. Tabii ki provokatif ve baş kaldıran bir yanı var. Çünkü farklı olmak istiyoruz.
İtiraf ediyorum, bir kadın olarak benim de hoşuma gitti. Rollerin değişmiş olması beni çok eğlendirdi…
- Sosyal medya da bayıldı! Kadınlarla erkekler arasında tatlı atışmalar yaşandı, yaşanıyor. Hatta, kadınlar erkeklere, “Sizin Victoria’s Secret kızlarınız varsa bizim de Biscolata erkeklerimiz var!” demeye başladılar.
“Muhafazakâr kesimden eleştirirler mi acaba?” diye çekinmediniz mi?
- Hayır, nitekim olumsuz tepki almadık.
Demek ki kadın, her şart altında kadın!
- Başörtülü kadınlar da beğendi. Zaten bizim reklam stratejimizde cinsellik ön planda değildi…
İyi ama bu adamların üzerinden cinsellik akmıyor mu?
- Akıyorsa, güzel olduklarındandır. O tarafa çekmeyi istemeyiz. Markamızın kimliğinde empati var, erkeğin kadını anlaması var. Her kadın, o romantik dünyada olmak istiyor. Biraz hayal gücü var işin içinde…
Kampanyanızda çıplak erkekler kullanmakla risk aldığınızı düşünmüyorsunuz yani…
- Öyle bir şey olmadı. Çünkü dinimizde, daha çok kadınların kapanmasına yönelik öğeler var. Erkeklerde sınırı aşmadığınız sürece problem de yok.
Peki erkekler itiraz etmedi mi?
- Ha bakın, onlardan itiraz geldi! Bu da sosyal medyada gündem konusu oldu. Erkekler, bir aradayken karılarına, esprili bir şekilde, “Sen bu çıplak erkekleri niye seyrediyorsun!” demeye başladı, onlar da, “E sen o güzel kadınları izlerken iyiydi!” demeye. Güzel atışma oldu. Kısaca, bizim reklamlar, kadınlar tarafından oldukça sahiplenildi.
Peki bu reklamın ticari başarısı ne oldu?
- Yüzde18 gibi yeni bir pazar payı aldık, daha ne olsun? Biz, kuş kondurmak, ezber bozmak için uğraşıyoruz. Ulaştığımız noktadan da çok memnunuz.

Yazarın Tüm Yazıları