Migros, dokunduğu herkese yaptığı pozitif katkıyı vurguladığı yeni imaj filmiyle ekranlarda. 70 yıllık köklü geçmişiyle Türkiye’de modern perakendenin kurucusu ve “yeni nesil perakende” anlayışının mimarı olan Migros, yeni kampanyasında “Migros ile İyisin” mesajının altını çiziyor. Kampanya, Migros’un müşterilerine iyi bir alışveriş deneyimi sunmanın ötesine geçerek, tüm ekosistemi üzerinde yarattığı etkiyi ve değeri anlatıyor.
#Sponsorlu İçerikMullenLowe İstanbul/Stratejik Planlama Başkanı Yusuf Muslubaş yaptığı açıklamada; "MullenLowe Istanbul olarak reklam yaratıcılığı yarışmalarına tabi ki değer veriyoruz. Birçoğuna katılmaya çalışıyoruz. Hürriyet Gazetesi’nin yıllar önce hem ulusal hem de yerel basın ilanlarında yaratıcılığı desteklemek için başlattığı Kırmızı Ödülleri de bu yarışmalardan biri" dedi.
#Yusuf MuslubaşHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı Ödülleri