Moda ve tasarımda Türkiye’nin uluslararası alanda en tanınmış markalarından olan Dice Kayek’in yaratıcılarından Ece Ege ile hem eski albümleri karıştırdık hem güncel moda ve tasarım eğilimlerini konuştuk. Çocukluğu Bursa’nın tarihi ortamında, Paris’ten aldığı ‘couture’ kumaşlarla diktirdiği elbiselerle davetlere giden annesini izleyerek geçiyor. Paris’te onu meşhur eden İstanbul’un mimarisini ilham alarak yerçekimine direnen zamansız kıyafetler oluyor…
#Dice KayekGeçen sezon büyük bir başarı elde ederken, aynı zamanda Onuralp Bitim, Metin Türen, Ömer Utku Al gibi Türk oyuncuları da ‘parlatan’ Frutti Extra Bursaspor’un Sırp coachu Dusan Alimpijevic, omuzlarına binen yükün baskı yaratmadığını ifade ederek, “Hayatımın hiçbir evresinde baskı hissetmedim. Sadece Tanrı’dan korkarım. Geçen yıla göre daha hazır bir takımız. Savunma ve hücumda daha agresif bir takım olmayı çabukluğu hedefliyoruz. Gerisini hep birlikte göreceğiz” dedi
#BursasporBahçeşehir Koleji’nin FIBA Europe Cup’ı kazandığı, Anadolu Efes’in EuroLeague’de dörtlü finale kaldığı günlerde Bursaspor da ULEB Eurocup’ta finale çıkarak adını tüm Avrupa’ya ezberletti. Bu başarıda Başkan Sezer Sezgin’in başarılı analizleri, antrenör Dusan Alimpijevic’in müthiş taktikleri ve motivasyonu önemli rol oynadı. Timsah’ta sıradaki hedef EuroLeague’de oynamak.
#Frutti Extra BursasporFrutti Extra Bursaspor’da Genel Menajer Nedim Yücel, sezon başındaki planlarına bir bir ulaştıklarını söyledi, 5 sene içinde adım adım hedeflerine yürüdüklerini ve birkaç yıl içinde Euroleague’de boy göstermeyi planladıklarını ifade etti.
#BasketbolFrutti Extra Bursaspor’da Genel Menajer Nedim Yücel, Avrupa’da mücadele etmeyi hedeflediklerini belirterek, “Kendi ayakları üzerinde duran basket şubesi kurduk. Sezonun geneline baktığınız zaman da çok büyük bir iş başardığımızı düşünüyorum. İnşallah önümüzdeki sezon taraftarımıza Avrupa mücadelesi izleteceğiz. Lige renk kattık” dedi.
#Frutti Extra BursasporFrutti Extra Bursaspor Başkanı Sezer Sezgin, ligdeki ilk yılı olmalarına karşın Play-Off iddiasını güçlü bir şekilde koruduklarını da vurguladı. Sezgin ayrıca, koronavirüs pandemisi nedeniyle liglere devam edilmemesi gerektiğini ifade etti.
#Bursasporİçinde bulundukları sektörün insan sağlığı açısından önemli olduğunu vurgulayan Uludağ İçecek İnsan Kaynakları Müdürü Gürkan Özken, katkısız ürün ve yüzde 100 şeker pancarı kullandıklarını açıkladı. Özken, ürünlerde de çalışmalarında da birinci önceliğin insan olduğunun altını çizdi. Yönetim kurulu ve icra kurulunun, kurum çalışanları ile sürekli iletişimde kaldığını belirten Özken, “Organizasyon şemasının en altındaki pozisyonda görev alan bir çalışan dahi yönetim kuruluna direkt ulaşabilmektedir” dedi.
#BURSATürkiye Basketbol Ligi’nde bulunan 16 takımın 14’ünde isim sponsoru yer alıyor. Bu sponsorlardan biri de Uludağ İçecek. Bursaspor ile Frutti Extra markasını birleştiren şirketin yönetim kurulu başkan yardımcısı Ömer Kızıl, “Basketbol yükselen bir yıldız. Yatırımlar artıyor. Biz de hem şehre hem de markaya katkı yapıyoruz” dedi.
#GazetehaberleriBasketbol Süper Liginin ilk 2 haftasında üst üste aldığı başarılı sonuçlarla dikkatleri üzerine çeken Bursaspor Basketbol Takımı, Uludağ İçecek Türk Anonim Şirketi ile imzaladığı isim sponsorluğu anlaşmasıyla "Frutti Extra Bursaspor" oldu. Sponsorluk protokolünü Frutti Extra Bursaspor Başkanı Sezer Sezgin ile Uludağ İçecek Türk Anonim Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Erbak imzaladı.
#BursasporLise öğrencileri, ABD’de sentetik biyoloji alanında düzenlenen IGEM (International Genetically Engineered Machine) Yarışması’nda bronz madalyaya layık görüldü. Dünyanın en prestijli yarışmalarından birinde 342 takımla mücadele eden liseliler, RAFI (Revolutionary Approach Fish Infection) projesiyle büyük ilgi çekti.
#MadalyaTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu Efes