Turkcell Global Bilgi, 25 yılı geride bıraktı. Müşteriye dokunan her kanalda hem geleneksel hem de dijital hizmetler sunduklarını belirten Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Metin Tuğtağ, “TV yayıncılığı sektöründe hizmet veren tek bir müşteri ile başladığımız yolculuğumuz, bugün 12 farklı sektörde 100’ün üzerinde kurumsal müşterimiz ile dijitalleşerek devam ediyor” ifadelerini kullandı.
#Turkcell Global BilgiTürkiye’nin lider iletişim ve teknoloji şirketi Turkcell, 30. kuruluş yıldönümünde iş ortaklarıyla Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde (KKTC) bir araya geldi. Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç ve genel müdür yardımcılarının şirketin kilometre taşlarını değerlendirdiği etkinlikte yeni stratejiler ve şirketin geleceğine yönelik paylaşımlarda bulunuldu.
#Turkcell"Türkiye Yüzyılı’nı Dijitalin Yüzyılı" yapma vizyonuyla çalıştıklarını söyleyen Turkcell Genel Müdürü Dr. Ali Taha Koç şirketin 30’uncu yılı vesilesiyle yaptığı açıklamada; "Turkcell’in 30 yıllık tarihi, Türkiye’nin dijital teknoloji tarihidir. Bu sürede telekom operatörü olmanın ötesine geçtik. Herkesi birbirine bağladığımız gibi her şeyi de birbirine bağlayacak, Türkiye’yi bireysel ve kurumsal anlamda dijitalleştirmek için çok çalışmaya devam edeceğiz" dedi.
#Turkcell6 Şubat depremlerinin ardından Turkcell tarafından başlatılan ‘Gönül Bağı Projeleri’ kapsamında Hatay’ın Kırıkhan ilçesinde Global Bilgi Çağrı ve Mesleki Eğitim Merkezi hizmete açıldı. Bugüne kadar depremden etkilenen 855 kişiyi istihdam eden şirket, proje kapsamında 7 bin kişiye de eğitim verdiğini açıkladı.
#TurkcellTurkcell Global Bilgi, dijital çözümlerinden biri olan Robotik Süreç Otomasyonu (RPA) teknolojisi ile iş süreçlerinde verimliliği arttırdığını açıkladı. Turkcell Global Bilgi’de geçen yıl aylık 7 bin 40 saat tasarruf sağlayan RPA; bu yılın aynı döneminde, 3 bin farklı iş sürecinde, 70 bin saat hizmet verdi. Böylece verimliliği 10’a katladı.
#TURKCELL6 Şubat depremlerinden sonra yaraları sarmak için ‘Gönül Bağı’ projelerini başlatan Turkcell’in bu kapsamda Hatay’da kuracağı Çağrı ve Mesleki Eğitim Merkezi, yerinde tanıtıldı. Bölgesel kalkınmanın ekonomik canlanmayla mümkün olacağı düşüncesiyle bir dizi proje geliştiren Turkcell, bu merkezde grup şirketi Global Bilgi’yle yıl içinde toplam 250 depremzedeyi istihdam edecek. Merkez faaliyete geçtiğinde, Turkcell Akademi’yle 5 bin depremzedeye de mesleki eğitim verecek.
#TurkcellÜlkemizde geçtiğimiz 6 Şubat’ta meydana gelen ve büyük yıkıma neden olan 7.7 ve 7.6 büyüklüğündeki depremlerin yaraları sarılmaya devam ediyor. Depremlerin ardından milyonlar harekete geçmiş ve büyük bir yardım seferberliği başlamıştı. Devlet, özel sektör ve STK’lar el ele vererek deprem bölgesine yardıma koşmuştu. Turkcell de hayata geçirdiği ‘Gönül Bağı Projeleri’ ile deprem bölgesine yeni bir yardım çalışması başlattı.
#Gönül Bağı ProjeleriTurkcell Global Bilgi’nin düzenlediği, bilgi teknolojileri alanında kariyer yapmak isteyen gençlere çeşitli fırsatlar sunan Techno Camp programına 5 bin 213 başvuru yapıldı. Başvurular arasından yapılan değerlendirmeler sonucunda 60 mühendis eğitim almaya hak kazandı.
#TurkcellTürkiye turizm sektörü bu yıl hem yabancı hem de yerli turist sayısında büyük bir artış bekliyor. Özellikle geçen yıl pandemi nedeniyle tatile çıkamayanların yoğun ilgi göstereceğine dikkat çeken sektör temsilcileri, “Yabancı turist sayısı geçen yıla göre iki kat artacak. Ancak bu yılın yıldızı yerli turist olacaktır. Bu yüzden otellerin doğru bir fiyat politikası uygulaması şart” dedi.
#GazetehaberleriTurkcell Genel Müdürü Murat Erkan, engelli müşterilere hizmet veren Turkcell çalışanları ile BiP’in geliştirmekte olduğu web üzerinden konferans özelliğinin ilk defa test edildiği görüşmede bir araya geldi. Erkan, çalışanları dinledi ve işaret diliyle görüntülü çağrı merkezi hizmeti sunan Turkcell Yüz Yüze uygulaması hakkında bilgi alışverişinde bulundu.
#TurkcellBilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Başkanı Ömer Fatih Sayan, "Hedefimiz, mümkün olduğunca yerli ve milli imkanlarla teknolojiyle dünyada 5G'ye geçen ilk ülkelerden biri olmak, gerek siber güvenlik gerek iletişim teknolojileri, gerekse bilişim sektöründe yerlilik ve millilik oranını arttırmak." dedi.
#Bilişim 500Türkiye’nin müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi'nin 2008’de kurduğu Diyarbakır Çağrı Merkezi’nin 10. yılı kutlandı. Turkcell Global Bilgi Diyarbakır şubesi önümüzdeki aylarda eklenecek 300 yeni müşteri temsilcisi ile son bir yılda 500 kişilik yeni istihdam yaratmış olacak.
#TurkcellBThaber tarafından yapılan Türkiye’nin önde gelen 500 Bilişim Şirketi Araştırması'nın sonuçları açıklandı. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Teknolojileri sektörlerinin zirvedeki ilk 5 şirketinin açıklandığı organizasyonda; Bilgi Teknolojileri şirketleri arasında liderliği geçen sene olduğu gibi bu sene de İndeks Bilgisayar alırken; İletişim Teknolojileri şirketleri sıralamasında da zirve yine Türk Telekom’un oldu.
#Bilişim 500 ÖdülleriGreat Place to Work Enstitüsü, Türkiye’nin En İyi İşverenleri araştırmasının sonuçlarını açıkladı. 57 bin çalışanın temsil edildiği listede “20-50 çalışan” kategorisinde İndus Eğitim&Yönetim Danışmanlık, “50-250 çalışan” kategorisinde YGA, “250-500 çalışan” kategorisinde Microsoft, “500-2.000 çalışan” kategorisinde Glaxo Smith Kline, “2.000 ve üzeri çalışan” kategorisinde Hilton birinci seçildi.
#Great Place To WorkTURKCELL Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur 2017 yılı için hedeflerini açıklayarak, "Finans, perakende ve enerjide yüzde 21 büyüme hedeflediğimiz ve bu sayede de ilave 1500 kişilik istihdam yaratmayı düşündüğümüz, hedeflediğimiz bir yıl olacak" dedi.
#Global Bilgi