İkonik Amerikalı tasarımcı Tommy Hilfiger ve küresel marka elçisi Zendaya, Sonbahar 2019 TommyXZendaya kapsül koleksiyonla ikinci kez işbirliği yaptı ve geçtiğimiz günlerde New York'ta gerçekleştirilen TOMMYNOW ile koleksiyon tanıtıldı.
#Tommyxzendaya KoleksiyonuTommy Hilfiger, Sonbahar 2019 Koleksiyonu’nu showroomunda düzenlediği bir davetle basına tanıttı. Etkinlikte Tommy Hilfiger Kadın ve Erkek Koleksiyonları, Hilfiger Collection Kadın ve Erkek Koleksiyonları, TommyJeans ve TommySport koleksiyonları yer aldı.
#Tommy Hilfiger Sonbahar 2019 KoleksiyonuNew York, Los Angeles ve Londra’da büyük başarı yakalayan TOMMYNOW etkinliği, İlkbahar 2018 sezonunda deneysel “Gördüğünü Al” defile formatını Milano’ya getirerek dünya turuna devam ediyor. Koleksiyon ürünlerinin henüz podyumdayken direkt olarak satın alınabildiği TOMMYNOW etkinliğinde; ikinci kez kadın ve erkek koleksiyonlarını birlikte sunulurken ‘TommyXGigi’ kapsül koleksiyonu da tanıtılacak.
#Tommy HilfigerModa dünyasının değerli küresel markalarından Tommy Hilfiger son dönemde önemli bir yenilenme süreci yaşadı. Genç tüketicilerle bağını güçlendirmek için tüm iş yapma biçimini değiştiren kuruluş, kısa bir süre içinde başarılı sonuçlar elde etti. Hürriyet’in Türkiye Resmi temsilcisi olduğu Cannes Lions Yaratıcılık Festivali kapsamında konuşan Hilfiger Chief Brand Officer’ı Avery Baker’dan Hilfiger’in dönüşüm öyküsünü dinledik.
#Hilfiger Chief Brand Officer