Türkiye'de 17 yıldır spor endüstrisinin gelişimine katkıda bulunan ve özel sektörün spora kaynak ayırmasına teşvik eden spor odaklı pazarlama iletişim faaliyetleriyle tanınan Sportsnet Group, İspanya Futbol Ligi La Liga’nın Türkiye’deki pazarlama ve iletişim faaliyetlerini yürütecek.
#FutbolTürkiye'nin 12 ilinde, 14-65 yaş arası 1.500 kişi arasında yapılan 'Türkiye'de spora ilgi ve sporun değerleri' araştırmasından çarpıcı sonuçlar çıktı. Buna göre 4 büyüklerin taraftar portresi şöyle: Fenerbahçe genç, Galatasaray delikanlı, Beşiktaş olgun, Trabzonspor yaşlı. Spora ilgide ise Beşiktaşlılar birinci, Trabzonsporlular ikinci, Fenerbahçeliler üçüncü, Galatasaralılar dördüncü sırada.
#FenerbahçeBeşiktaş ile 145 milyon dolarlık sponsorluk anlaşması imzalayan Vodafone, Süper Lig’in isim hakkı için de harekete geçiyor. Sezon sonunda Spor Toto’nun ligin isim sponsorluğunu bırakması halinde devreye girebileceklerini belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Gökhan Öğüt, “Bu konuyu değerlendiriyoruz” dedi.