Henkel, 2023’ün ilk çeyreğini kapsayan finansal verilerini açıkladı. Buna göre Henkel, 2023'ün ilk çeyreğinde Grup düzeyinde satışlarını yaklaşık 5,6 milyar Euro'ya çıkardı. Çift haneli fiyatlandırma sayesinde yüzde 6,6 oranında çok güçlü bir organik satış büyümesi yakalandı. Nominal olarak, satışlar yüzde 6,4 oranında arttı.
#HenkelHenkel’in iş performansı 2020 mali yılının ilk çeyreğinde COVID-19 salgınından etkilendi. Grup genelinde satışlar nominal olarak yüzde -0,8 oranında azalarak 4,9 milyar euro seviyesinde gerçekleşti. COVID-19 salgınının etkilerine karşın satışlar, organik olarak geçen yılın aynı çeyreğine ait seviyenin sadece hafif bir oranda altında, yüzde -0,9 oranında bir azalma göstererek gerçekleşti.
#HenkelHenkel CEO’su Hans Van Bylen, üçüncü çeyrek sonuçlarına yönelik yaptığı açıklamada “Henkel üçüncü çeyrekte iyi bir ilerleme göstermiştir.Sürekli devam eden zorlu bir piyasa ortamında, negatif kur rüzgarları ve yükselen malzeme fiyatlarına karşın satışlarımızı, karlılığımızı ve kar etme potansiyelimizi daha da arttırdık” dedi. Henkeli’in 2018’in üçüncü çeyreğindeki satışları 5,037 milyar Euro olarak açıklandı.
#HenkelMüşteriler alışveriş tercihleri konusunda daha akıllı oluyorlar ve perakende deneyimine yönelik beklentileri de hızla artıyor. Online perakendecilik işinin patlaması gerçek, yani ana caddelerde ise eller taşın altına konuyor ve müşterilerin mağazalara geri dönüşü için özel bir şeyler gerekiyor. Alışveriş şenliklerinde elde edilen en son rakamlar, ana caddelerdeki perakende mağazalarının çoğunun beş yıldır en kötü satış büyümesi ile karşı karşıya kaldığını ve bu kayıpları telafi etmek için yapacak çok şey olduğunu gösteriyor.
#Nesnelerin İnterneti2017 yılında Türkiye’ye gelen yabancı ziyaretçiler toplamda 1,4 milyar liralık alışveriş yaptı. Katarlılar alışveriş başına ortalama 4 bin 312 lira harcarken, 2017 yılının en yüksek işlemi Kuveytli bir turistin lüks bir mağazadan aldığı 574 bin TL’lik saat oldu.
#Son DakikaDünyanın en büyük ikinci üreticisi olan ve üretiminin yüzde 75'ini ihraç eden Türkiye beyaz eşya sektöründe satışlar Avrupa pazarındaki yavaşlamaya rağmen, içeride ÖTV teşvikinin etkisiyle rekor kırarken; ihracat dahil satış büyümesi ilk 8 ayda yüzde 9.2 oldu. Teşvikin 30 Eylül'de sona ermesinin ardından ise satış büyümesinin yıl sonunda yüzde 7.2 olması bekleniyor.
#Buzdolabı Çamaşır Makinası