Reklamveren, yayıncı, ajans ve teknoloji şirketi temsilcileri, sektörde üçüncü parti çerez sonrası dönemle ilgli değerlendirmelerini ve çözüm önerilerini paylaşmak üzere 28 Mart Perşembe günü Salt Galata'da gerçekleşen IAB Connect: Çerezsiz Dünya etkinliğinde bir araya geldiler. Etkinlikte AB ve Türkiye'deki ilgili mevzuata uyum amacıyla, Safari ve Firefox tarayıcılarının ardından Google’ın da bu yıl üçüncü parti çerezleri Chrome’dan kaldırması ile ortaya çıkan yeni trendler ve çözüm önerileri ele alındı.
#PazarlamaTüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de online kanalda araştırma ve satışı fiziksel mağazada sonlandırma (ROPO) trendi hızla artıyor. Peki, yeniden hedefleme ile yapılan dijital reklamlarla fiziksel mağazadaki satışları artırmak mümkün mü?
#Mağaza