Güncelleme Tarihi:
Türkiye’de mobil cihaz kullanımının oldukça yüksek olduğuna dikkat çeken FreakOut Türkiye Ülke Müdürü Okay Tuğ, “Şu anda Türkiye’de mobil cihaz penetrasyonu 55 milyon cihaz seviyesinde ve bu rakamın 2018 yılına gelindiğinde 58 milyona ulaşması bekleniyor. Bununla birlikte internet kullanıcılarının yaklaşık yüzde 80’i geleneksel banner reklamlarını tıklamıyor. Biz de şirket olarak, en hızlı büyüyeceğini öngördüğümü mobil doğal reklamları odağımıza alacağız."
Okay Tuğ kimdir?
Marmara Üniversitesi’nin ardından Yeditepe Üniversitesi MBA programını tamamlayan Tuğ, kariyerine Finansbank’ta başladı. Doğan Online’daki deneyiminin ardından Semtur’da Satış ve Pazarlama Müdürü olarak görev yaptı. Manpower’da Şube Müdürü görevine getirilmesinin ardından Bilginet Bilişim Teknolojileri’nde Sosyal Medya Danışmanı olarak faaliyet gösterdi. Kuruluşu itibarıyla Ligatus’ta görev alan Tuğ, son olarak RTB House Türkiye’nin ülke müdürlüğünü yürütüyordu. Tuğ, FreakOut Türkiye Ülke Müdürü olarak görevini sürdürüyor.