PTT memur alımı başvurusu 2024 tarihi, adaylar tarafından takip ediliyor. Özellikle ekim ayının gelip yıl sonunun yaklaşmasıyla beraber Çeşitli illerde, farklı pozisyonlarda personel istihdamı yapan İŞKUR üzerinden PTT personel alımı iş ilanları için beklentiler yoğunlaştı. PTT'nin 2024 2025 yılında açacağı ilanlara belirli koşulları taşıyan adaylar başvurularını yapabilecekler. Resmi Gazete'de yayımlanan kararla beraber idari hizmet sözleşmeli personel alımları başlıyor. PTT memur alımı KPSS puanı ve diğer özel şartlar da ilan duyurusunda yer alacak. Adayların KPSS'den Yönetim Kurulunca belirlenen asgari puanı almış olması önem arz edecek. Peki, 2024 PTT personel alımı başvurusu ne zaman, şartları neler? PTT personel alımı KPSS puanı kaç olmalı? İşte, ayrıntılar.
#PTT Memur Alımı 2024Posta ve Telgraf Teşkilatı (PTT) personel alımı için araştırmalar hız kazandı. PTT bünyesinde işe başlamak isteyen vatandaşlar, süreci yakından takip ediyor. Peki, PTT personel alımı ne zaman, tarih belli oldu mu? İşte, PTT personel alımı 2022 başvuru şartları...
#PTT Personel AlımıPTT personel alımına ilişkin detayları yakından takip eden vatandaşlar '2020 PTT personel alımı ne zaman?' sorusunun yanıtını araştırıyor. PTT'de memur olmak isteyen binlerce kişi, kurumla ilgili verilen son ilanları öğrenmek istiyor. Araştırmalar devam ederken PTT başvuru koşulları ve genel niteliklerine yönelik yapılan değişiklikler geçtiğimiz aylarda açıklandı. Peki, 2020 PTT personel alımı ne zaman? PTT personel alımı başvuru şartları neler? İşte, o konu hakkında ayrıntılı bilgiler...
#Ptt Personel Alımı Ne ZamanPosta, kargo, lojistik, e-ticaret, bankacılık ve sigortacılık gibi sektörlerde faaliyet gösteren PTT'nin personel alımına yönelik beklentiler arttı. Kurumun ne zaman personel alımı ilanı yayımlayacağını merak eden vatandaşlar, konuya dair bilgi almak adına internette araştırma yapıyor. Peki, PTT personel alımı ne zaman?
#PTT Personel Alımı Ne Zaman?PTT personel alımı başvurusu için son viraja giriliyor. Devlet Personel Başkanlığı internet sitesi üzerinden yapılan açıklamada, toplam 1750 kişinin alınacağı kadro hakkında detaylı bilgiler yer aldı. Dağıtıcı, büro ve gişe kadrolarına yapılacak olan PTT personel alımı başvurusu, 23 Nisan tarihine kadar devam edecek. Peki, toplam 1750 kişinin alınacağı PTT personel alımı başvuru şartları neler olacak? İşte, konuyla ilgili detaylı bilgiler
#PttPTT'de görev yapan idari hizmet sözleşmeli personelin hak, yükümlülük ve sorumlulukları ile işe alma, unvan, pozisyon sayısı, atama, görevlendirme, eğitim, terfi, görevde yükselme, izin, ödüllendirme, disiplin, sözleşmenin yenilenip yenilenmemesi veya sona erdirilmesi ve diğer özlük haklarına ilişkin usul ve esasları düzenleyen "Posta ve Telgraf Teşkilatı Anonim Şirketinde Çalıştırılacak İdari Hizmet Sözleşmeli Personel Hakkında Yönetmelik" Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi.
#Personel