Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) her türlü ticari, hukuki yazışma ve belge paylaşımlarını, gönderildiği biçimde koruyan, alıcının kim olduğunu tespit eden ve gönderilen içeriğin değişmemesini ve güvenli hale gelmesini sağlayan bir sistemdir. Dünyanın pek çok gelişmiş ülkesinde uzun yıllardır kullanılan KEP sistemi ülkemizde de faaliyettedir. Peki, KEP adresi nedir?
#KEP AdresiPTT KEP adresi nedir sorusu birçok kişi tarafından merak edilen ve sorgulanan konular arasında yer almaya başladı. PTT KEP uluslararası yazışmalarda kullanıcıların maillerini güvence altına alan bir sistemdir. Peki, PTT KEP başvurusu nasıl yapılır?
#PTT KEPŞirketler ve kamu kurumları için zorunlu olan Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) uygulaması ile artık elektronik postalar 'iadeli taahhütlü' hale geliyor. KEP ile şirketler arası her türlü yazışmanın yanında kamu kurumları ile ilgili tüm süreçler de artık elektronik ortamda yürüyecek. Fiziksel olarak ıslak imzalı kağıtlarla bildirim yapma zorunluluğu da yakın zamanda ortadan kalkacak.
#PttYeni Türk Ticaret Kanunu ile resmi yazışmaların tamamı, elektronik posta ortamına taşınıyor. KEP adı verilen "Kayıtlı Elektronik Posta" sistemiyle artık elektronik postalarla 'resmen' geçerli olacak. Kişiler KEP'lerle her türlü işlemi yapabilecek. Ancak bu kapsamda gönderilen e-posta'lar ücretli olacak. Şirketler için KEP adresi sahibi olmak Ocak 2013’den itibaren zorunlu hale gelecek.