Ay yıldızlılara ağır bir darbe vuran Karadağ’da Teknik Direktör Prosinecki’den takıma övgü. Grupta tek galibiyetlerini finallerin takımı Türkiye’den almanın önemine vurgu yapan Prosinecki “Türk Milli Takımı son yılların en güçlü kadrosuna sahip. Mutlaka play-off aşamasını geçeceklerdir” dedi.
#A Milli TakımKaradağ, Balkanlar’da, Güneydoğu Avrupa'da yer alan küçük bir ülkedir. Adriyatik Denizi kıyısında konumlanmıştır. Kuzeyinde ve doğusunda Sırbistan, kuzeybatısında Bosna-Hersek, güneydoğusunda Arnavutluk, batısında Hırvatistan ve güneyinde Adriyatik Denizi ile komşudur. Başkenti Podgorica’dır, ancak tarihi ve turistik önemi yüksek Kotor gibi şehirleriyle de ünlüdür. Karadağ nerede, nasıl gidilir, vizesiz mi? Karadağ Türkiye’ye yakın mı? İşte, o detaylar
#KaradağTrabzonspor U19 Takımı'nın kaptanı Salih Malkoçoğlu, Buducnost Podgorica galibiyetini ve FK Sarajevo eşleşmesini değerlendirdi, Malkoçoğlu, "Trabzonspor’u ve ülkemizi en iyi şekilde temsil etmek istiyoruz. Turu farklı skorlarla geçtik ama galibiyetlerle yolumuza devam etmek istiyoruz" dedi.
#TRABZONSPORAvrupa’nın popüler adreslerine alternatif olacak bir seyahat destinasyonu arayanlar için Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarından vize istemeyen yakın çevremizdeki ülkeler biçilmiş kaftan. Üstelik daha düşük bütçeyle tatil yapılabilen bu ülkelerin çoğu kış aylarında karla birlikte harika manzaralara bürünüyor. Biz de bu hafta uzmanlarımıza, "Kışın gidilecek en güzel vizesiz ülkeler hangileri?" diye sorduk. İşte yorucu ve bitmek bilmeyen prosedürler, ek masraflar ve "Vize onayı geldi mi gelecek mi?" diye uzun bekleyişlere gerek kalmadan yola çıkılacak adresler...
#RotaÜlkemiz ile diğer ülkeler arasında seyahat etmek için pasaport ve vize gibi bazı şartlar bulunmaktadır. Bazı ülkelere sadece kimlikle seyahat edilebilmektedir. Bazı ülkeler ise hem vize hem de pasaport istemektedir. Bazı ülkeler ise vize talebinde bulunmamaktadır. Peki, balkanların güzel ve şirin ülkesi Karadağ vize istiyor mu? Türkiye'den Karadağ'a seyahat için vize almak gerekiyor mu detayları ile derledik.
"2042’ye kadar Airbus ve Boeing yılda yüzde 3.6-3.8 büyüme bekliyor. Şu anda 23 bin 600 aktif uçak var. Bu 2042’ye kadar 41 bin yeni uçak demek. Tabii her yıl emekliye ayrılacak uçaklar da olacak. Yatırımların tamamlanması, trafik artışı, servis şirketlerinin artan katkısı ve operasyonel kaldıraç etkisiyle 2025’ten itibaren güçlü bir büyüme patikasına gireceğiz. 2040’a kadar küresel yolcu trafiğinin iki kattan fazla artarak 19 milyarı aşması bekleniyor. Bu da beraberinde 2.4 trilyon dolarlık havalimanı yatırımı getirecek. Hedef bölgelerimizdeki çeşitli ihtiyaçlara cevap verebilen havalimanı projeleri için gereken bilgi birikimi, finansal ve operasyonel yeteneklere sahibiz.”
#TAV Havalimanları